Elisan mobiilista

Noepus nyt 42,9 kbit/ s

Muuramen keskustassa, vaikka on hyvää aluetta mukamas!!!VITTU ja tästä vielä joutuu maksamaan.. Naapurille on sonera toimii todella hyvin, eikä pätki kuten tämä todella usein!!!Vituttaa oikeasti reippaasti, mutta on hemmetin kytkypaketti läppäri siinä samassa...

4

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HSxPA

Laita se motukka 3G only tilaan, jos ei jo ole. Tuo 42 kbit/s on gprs maksimi nopeus.

• Tiedosta

mutta max. on 384 ja ois mukavaa, jos olis edes puolet siitä nopeus!Siis tulee vain 42 ei likikään 384:jää enkö odotakaan, kun ois edes puolet..

• asiasta
        Tiedosta kirjoitti:

mutta max. on 384 ja ois mukavaa, jos olis edes puolet siitä nopeus!Siis tulee vain 42 ei likikään 384:jää enkö odotakaan, kun ois edes puolet..

Siis tuo 42 on kutakuinkin GPRS yhteyden maksimi, varmista että yhteytenä on todella 3G eikä GPRS ja tarvittaessa vaihda mokkulan asetuksista niin että käyttää vain 3G verkkoa. Jos 3G kenttä on huomattavasti heikompi kuin GPRS niin tuo saattaa kytkeytyä GPRS yhteydellä. GPRS data, maksimi n. 50kb/s (en muista tarkkaa maksimia) EDGE on laajennus GPRS tekniikkaan, maksimi 230kb/s ja kattaa osan GPRS verkosta. 3G toimii sitten jossain, jos ei kenttä riitä yhteys muodostuu joko EDGE tai GPRS yhteytenä.

• minä vain
        asiasta kirjoitti:

Siis tuo 42 on kutakuinkin GPRS yhteyden maksimi, varmista että yhteytenä on todella 3G eikä GPRS ja tarvittaessa vaihda mokkulan asetuksista niin että käyttää vain 3G verkkoa. Jos 3G kenttä on huomattavasti heikompi kuin GPRS niin tuo saattaa kytkeytyä GPRS yhteydellä. GPRS data, maksimi n. 50kb/s (en muista tarkkaa maksimia) EDGE on laajennus GPRS tekniikkaan, maksimi 230kb/s ja kattaa osan GPRS verkosta. 3G toimii sitten jossain, jos ei kenttä riitä yhteys muodostuu joko EDGE tai GPRS yhteytenä.

samaa ongelmaa. elisa on perseestä. onneks kohta pääsee tästä eroon!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60