Olen muuraamassa ylijääneistä julkisivutiilistä ( MRT 285 x 85 x 60 ) kaasukäyttöistä kesäkeittiötä / grilliä. Tiilien lukumäärä n. 220 kpl ja sauman paksuus n 15 mm. Paljonko tähän määrään tulee varata muurauslaastia...sitä valmista, joka sekoitetaan veteen. Asiallisista vastauksista kiittäen.
Muurauslaastin menekki
6
10620
Vastaukset
- hatusta mutta
puoli kiloa tiiltä kohden on sinnepäin.
- Mökin Matti
Tiedät tiilen mitat ja laastisauman paksuuden. Sitten vielä tieto, että laasti painaa n. 2 kg/litra. Roiskeiden ym. hukan vuoksi 10 % lisää. Minä laskin noin ja olin oikeammassa, kuin rautakaupan "sedät". He myivät minulle jonkun nyrkkisäännön mukaan laastia suursäkeissä (1 ½) ton. Sen ½ ton. he sitten kävivät hakemassa koskemattomana takaisin - ja veloittivat noutopalkan.
- sdfsadf
1.2-1.5kg per tiili
- vie jopa
1,7 kg
- jos se
laasti on niin löysää, että kaikki reijät täytyy, mikä on muuten täysin turhaa.
- kiipi
1,0 kiloa per tiili riittää MRT-60 tiilelle jos et paljoa tuhlaile. Osta 10 25 kg:n säkkiä ni riittää hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635