valveunta

aika ei pysähdy kello takoo kylmiä sekunteja seinään ja hiljaisuus muodostaa varjoja kaikki sanat on takertuneet sisimpääni kädet puhuu runsain sanoin tavoittelee unieni tulta jotka haluaa muistaa hellyyden ummistettujen silmieni takaa kun aamu nousee sormesi vaeltavat jo hiuksissani huulesi pysähtyvät kaulalleni älä herätä vielä

20

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nousi hiukset pystyyn

kun pääsin runossasi siihen kohtaan jossa huulet pysähtyvät kaulalle. Mä nimittäin näin unta että mua puri jokin terävähampainen ja näkymätön kaulaan ja mä kuolin. Mene tässä nyt töihin sitten :o

• lindalinda1

olipas sillä sitten ikävä vaikutus =( Uni sinänsä oli aika karmiva, toivottavasti kuitenkin selvisit työpaikallesi.

• mies-v57

Kerro miksi lähdit aamuusi herättämättä minua. Poituit omaan elämääsi, vaikka tiedät että Rakastan vain sinua. Miksi jätit tumman peitteen. Kuulen enään vain askeltesi äänen ja miten ovi sulkeutuu. Tunnen, miten vähän sinulla on enää sanottavaa ja aika kuluu. Kerro milloin taas palaat. Milloin tulet takaisin uniini ja kuviksi minun pöydälleni. Saan taas Rakastaa sinua kuvien kautta, asettaa piirteitäsi sydämelleni. Kerro. Osan sinusta olen jo repinyt kuvien mukana palasiksi, pudonnut veteen Jotain sinusta on vielä aamussani, joku pitää minusta kiinni, sijaa vuoteen. Kerro Rakkaudestasi ja miksi annoit kuvasi. http://www.youtube.com/watch?v=ynTl4rh2DgQ Kiitos runostasi. Rakkaudessa haluaa toisinaan kerätä uniin muistoja, elämän pehmikkeitä. Haluaa viettää vielä tovin unessaan. Hetkiä, ennen kuin taas astuu tähän maailmaan. Uni Rakkaan sylissä on erilaista ja näkee toisenlaisia unia. Ja kun herää, ymmärtää Rakkaudesta lisää. Silti tahtoo vielä olla unessaan ja untaan Rakastaa. Herkkä, aamu unen Rakkausruno. Ilmaisi hyvin aamun tunnelmia ja heräämistä. Raukeaa oloa ja ajatuksia unen kynnyksellä. Taidokas ja herkkä teksti. Pidin ja nautin lukuhtekestä. Hyvä ja tuntevan ihmisen kirjoittama runo. Aurinkoa ja iloa päivääsi.

• lindalinda1

mitään vastinetta taas runoosi, johon olet taikonut niin puhuttelevaa ja kaunista tekstiä. Sinun aarteidesi kaivo on ehtymätön, luot joka päivä silmille luettavaksi uutta ja uutta. Käsit- tämätöntä miten voitkin uudistua ja löytää sel- laisia ilmaisutapoja, mihin en ikinä pystyisi itse musiikkia myöden. Sanattomaksi vetää, kertakaikkiaan. Kiitoksin runosi edessä hiljennyn, omanihan eivät yllä tasollesi milloinkaan.

• maailma jossa kaikki on niin pehmeää,rakasta ja hellää kuin pumpulille kaadettu shamppanja. Vain Sinä ja Sinua sanasi kätesi ja huuliesi polte, niissä minä elän ja tunnen, tunnen rakkauden hellän viitan joka on kaikkialla Sinussa. Vahvaa,rakkaudella päällystetty tekstiä jossa todellisuus ja unimaailma kohtaavat varjojen lailla. Jes!

• lindalinda1

siinä toinen ihme - Sinä ! Kiitos, en kykene juuri nyt muuhun.

• jassumarketta

Rakastan teitä jotka osaavat tuon taidon, sanoa sanoilla rakkaudesta kauniisti. Kiitos kun jaksat ilahduttaa meitä ! Aurinkoista päivää sinulle.

• lindalinda1

se kuuluu aina lukijalle/kommentoijalle. On ilo kirjoittaa, vaikka kaikki tekstit eivät suinkaan aina ole niin pehmeitä. Mutta eihän se elämäkään aina ole yhtä auringon paistetta. Lämmin kiitokseni Sinulle ja oikein riemuisaa päivän jatkoa myös sinne.

• padme_amidala

..nämä sinun runosi pysäyttävät lukemaan hissukseen, kiirehtimättä ja nauttien tunnelmasta. Aika ei pysähdy, aivan äskettäin oli millenium ja kota jo 2010. Silti se pysähtyy siksiaikaa, kun luen runosi : ) Kiitoksia taas hienosta lukuhetkestä : )

• lindalinda1

kaunis kiitos kommentistasi, vaikkakin itseäni jäi vaivaamaan sanat/sanoin käyttö. Jompaan kum- paan kohtaan olisi pitänyt keksiä jotain muuta. Sanoppa muuta, Millenium oli todellakin vasta ja pian elämme vuotta 2010 - voi Luoja ! Kyllä aika ei todellakaan pysähdy. Palautteesi oli kovasti kannustava, kiitos vielä.

• Takkuilevat sanat joita ei saa irrotettua sisimmästään ovat kuitenkin kauniita ajatuksia hellyyden hetkiä tuntevia ja aamu aamu herättää kaiken kauniin todeksi ihanaa kuinka kaikki päättyy kuitenkin ajan kanssa hyvin? :)

• lindalinda1

kokonaisuus jäi omasta mielestäni hataraksi, en viilannut tarpeeksi vaikka ajatuksiin toki olinkin mieltynyt. Hellyys oli ehkä se perusajatus, mutta toisinkin sen olisi voinut ilmaista. Kiitos kun poikkesit ja jätit herkän palautteesi.

• Mysteriet

Muakaan ei saisi herättää.. =) Tuollainen aamu oli tänäänkin - teki mieli kaivautua vaan kainaloon ja peiton alle ja sulkea silmät ja ... =) Tykkään täysillä!!!!

• lindalinda1

kaipa siellä jo herreillä ollaan tähän aikaan. Uskon kyl, että sen yön jälkeen on vaan halu kai- vautua kainaloon ja sillee. Mut eipä tainnut siihen aikaan sitä kainaloa olla lähettyvillä, luulen ma. Kiitos, kiitos Mys kun poikkesit ja jätit aina yhtä lempiän palautteen.

• runo64-1

...unen ja toden. niin eläväinen on unesi ja sydän muistaa rakkauden intohimosi. tuottaa kaipauksessaan elokuvan kuin sanoen 'pane tyttö töpinäksi - pyörre kutsuu' mutta sinä jo rakastat ... joskus on sellaisia unia joissa haluaisi uinua vaikka loputtomiin. pidin sanoistasi ja runosi moniilmeisyydestä. hyvä upea linda !!!

• lindalinda1

kun ei aina tiedä itsekään, onko hereillä vaiko unessa ajatustensa kanssa. Itse en ole kokonaisuuteen tyytyväinen, jäi mielestäni hiukan torsoksi. Olisi kaivannut sitä kuuluisaa viilaamista ja höyläämistä. Sinun palautteessasi on kuitenkin niitä totuuden jyviä jälleen kerran, ja paljon. Kiitos Sinulle ja mukavaa, ettet ole kuitenkaan kokonaan meitä päättänyt unohtaa runoinesi ja liikuttavine palautteinesi.

• hiljaisuudessa kello takoo mitä enemmän kuuntelee kovemmin kuulee varjot pitenee mitä enemmän katselee sitä enemmän epäilee uni on lääkettä haavoille unohduksen käärettä nyt kyllä herätän unesi häivytän hiuksia silitän......käsillä selitän

• lindalinda1

ja Siun riimityksiis. Mutta ihanaa niitä on taas piiiiitkästä aikaa lukea. Aatosta mieluisaa ja erityisesti runosi vimppa säe, ah =) Kiitos Uni, Unisein.

• ei sekuntteja, ei minuutteja.. hiljaisuus.. en sanaa sanotuksi saa.. ääneni.. sisältäni hävinnyt.. sydämeni sammunut.. käteni sidotut.. en unta nää.. hellyys.. on pimeää, aurinkoa ei ole.. käteni, sormeni katkaistu.. huuliasi en koskettaa saata.. herään.. painajaista kaikki tuo.. elän.. olen rakastunut.. edelleen..

• lindalinda1

että löydän Sinut taaempaakin, onneksi tunnen jo tapasi =) Taas kerran palautteesi on niin hieno runo, että se olisi ansainnut vaikka oman aloituksen. Koskettavia lauseita, mutta onneksi ei totta - vaan olet edelleen rakastunut. Kiitokseni tulee sydämestä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4750
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1324
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      87
      1315
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1091
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1036
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      251
      941
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      916
    Aihe