Kosiolaulu

Mysteriet

Katos tipu kuule Ehdotus olis mulla Laaditaan pesä yhdessä tuumin Koko kesä Näytetään maailmalle närhen munat - - - http://fi.wikipedia.org/wiki/Närhi

10

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hieno kosio viserrys. Jos tohon ei kukaan tipu lankea,nii onhan ihme? Kiitos ku aina välillä poikkeat meitäkii kattomassa. Hyvää kesän odotusta Sinulle.

• Mysteriet

Juu... meillä on tuossa pihapuussa yksi närhi - on muuten niin komea lintu että oli ihan pakko siitä kirjoittaa =) Poikkeilenhan minä - aina jostain senverran aikaa pitää löytää!! Kiitos ja samoin Sinulle =)

• tomppa2006

...et mää sit tykkään sun biologian oppitunneista... Taas olen hieman viisaampi. Pidin runostasi, kiitos Mysteriet.

• Mysteriet

Heh =) Mä alan kohta muistuttaakin vanhaa bilsanopea - pitää vissiin hankkia uudet kakkulat kun alkaa tää ikänäkö... =) Kiitos Tom - kiva nähdä pitkästä aikaa =))

• lindalinda1

ensin Hää on viikkotolkul poissa, ja sit kon Hää tulee niin siitä onkin sitten oksat pois. Kauhian piänel Sää ole saanu taas aimopläjäyksen huumorii ja semmottis mukavaa hyrinää tähä. Kiitos Mys, ihanaa ettet ol meitäkän unohtanu.

• Mysteriet

Mitää viikkotolokulla oo ollu - muutaman päivän vaan =) Arvaa kun tuossa pihalla lentelee yksi närhi - mun oli pikkuisen pakko kuvitella mitä se oikein typyköille lauleskelee tuolla =) Ihme aikaa tää kevät =) Kiitos!

• padme_amidala
      • Mysteriet

Huomenta Padmela =) Täällä on puissa senpäiväinen pesänrakennus meneillään että hyvä kun saa nukutuksi! =) Tiedätkö että närhi on aika taitava matkimaan ääniä? Ajattelin että laitan kännykkäni soimaan tuonne pihalle josko se kotilintu oppisi vaikka vislaamaan oopperan kummitusta =) Kiitoksia ihanasta kommentistasi!!

• Sehän nyt mielessä tipusellakki ja - Mysteriet heh "närhen munat" oma on lupa eikös Kiitos runos, aurinkoista kevätkeijujen aikaa.Liisa

• runo64-1

...lumouksen mestari osaa taikansa jolla saadaan lukijan päivä raiteiltaan tarjoamalla lukuelämys joka vie mennessään ... jotenkin tuli kesäinen olo vaikka on metri vielä lunta hihii. hyvä upea mysteriet !!! hip hurraa lumouksen mestari !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3500
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2316
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1701
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1463
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1418
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1291
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1236
    Aihe