siis mitä...??olen seuranut kolme vuotta tätä palstaa..ensin tämä oli ihan hyvä palsta..??
Mitä täällä voi keskustella??
7
283
Vastaukset
- juju
Eipä juuri mistään mitään. Tämä on kaikkien mahdollisten hurmosten temmellyskenttä. Lähes kaikki suoltavat pahaa oloaan palstalle. Asialliseen keskusteluun ei näytä olevan mahdollisuuksia. Älä sure, aksu. Meillä on Lunastaja ja Varjelija, joka ei nuku eikä torku.
- ei..
voi yleensä keskustella oikein mistään, etteikö saisi myös kuravettä päälle. Saatana elää ja voi hyvin. Mutta Jeesus on Herra ja Hän on Voittaja! Siunausta sinulle.
tehnyt, että harhaanjohtava nimi on tuo Helluntailaisuus tällä palstalla. Eli aiheet on useinmiten vallan muuta, kuin Helluntailaisuuteen liittyvää. On surullista huomata, että myös monet uskovaisetkin käyttävät niin törkeää kieltä, että monasti olen miettinyt sitä, että mahtaako kyseinen henkilö olla elävässä uskossa lainaan. Lähimmäisen rakkaudesta, tällä palstalla ei useinkaan ole tietoakaan.
- sivusta seurannut
aksu521 kirjoitti:
No Evankeliumia voi laittaa aina,mutta keskustelua(asia)ei oikein tee mieli laittaa.
Tee alotus rohkeasti vaan, näkee sitten kuinka kiinnostavan avauksen teet. Joten kyllä täällä keskustellaan, mutta mieluummin Hengellisistä asioista.
aksu521 kirjoitti:
No Evankeliumia voi laittaa aina,mutta keskustelua(asia)ei oikein tee mieli laittaa.
Puhutaan Verievankeliumista ja Synnintunnosta jota Helluntaiseurakunta niin pikaisesti tarvitsee ja on vailla savupommien ja ylistysmelujen seassa !! Mutta on niin surullisen välinpitämättömistä oikeista sielunpesusta. Ei kaikki mutta... voi voi.
- sä saat
mielipiteitä on homous. Sitä palstalla jatkuvasti jauhetaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955