Entisenä Tervakoskelaisena pohdin ystäväni kanssa mahtaako olla tänä vappuna kirpputori voimissaan? Viime vuonna oli puhetta torin lopettamisesta jos ei jatkajia löydy.... Onko kenelläkään tietoa asiasta?
vappu lähenee
mietin vain
2
435
Vastaukset
Näin uutena (1V) asukkaana olisin tosi pettynyt jos se ei olisi voimissaan. Mutta kukahan se ryhtyisi hankkimaan tänne,Turenkiin tai Tervakoskelle Juhannusjuhlia. Kokko,tanssilava,myyjiä,olutta ruokaa. Mallia voi hakea vaikka ex kotikunnastani Vihdistä. Kunta rakentaa kokon ,risuista ,vanhoista ladoista ym. poistetusta puuaineksesta, ja paikalliset yhdistykset huolehtivat lopusta.
- vappuna on
kirpputori. Tervetuloa vain ostoksille....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906