Pimeässä tuulee

Olen kokenut suuren tyhjyyden yksinäisyyden,läpi kyynelten, en rauhaa saanut suojaa missään vain aatokset harhaili ikävissään. Kun ystävää kaipasin pimein illoin ei ovia avattu mulle silloin, ei lohdun sanaa ainuttakaan jäin yksin tuuleen taivaltamaan. Saa pahaamieltä silloin kantaa ei taivaallakaan näy sinirantaa, jos kaikki väärin, on minkä teet on silmäin eessä vain kyyneleet. Kiitokset! Sinulle ystävä annan kyllä oman painavan taakkani kannan, vaan joskus,jos tarvit sä lohduttajaa? Olen valmis sua YSTÄVÄ kuuntelemaan.

8

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laudi

Niitä oikeita, kellään on tuskin liikaa. Mutta ystävä on kuitenkin korvaamaton aarre silloin, kun tarvitaan ihmisellä on paha olla. Kuuntelemaan. Niin moni meistä kulkee yksin eikä kaikilla ole aikaa/edes halua pysähtyä. Huominen on tuntematon, mutta voisimme näin kevään kynnyksellä huomata joka ikinen meistä hänet joka on yksin.. ilman ystävää. Hän ei ehkä jaksa enää huomata edes aurinkoa, jonka me muut näemme.

• ystäväni,meistä jokainen tarvii ystäviä tai toisen apua jossain elämän vaiheessa. Ei unohdeta heitä joita voimme auttaa,ystävällisyys ei maksa mitään mutta jo se yksi sana tekee jonkun päivän valoisammaksi. Kiitos Sinulle Laudi.

• Kyynelvirran päätyttyä lohtu ikävään jo saapuu oven silloin avattua lohdutus kuvioon jo astuu katsot kaunista taivaanrantaa jolloin pahamieli sivuun poistuu ei tarvitse painavaa taakkaa kantaa ystävältä vielä kerran lohduttaja puuttuu ja silloin… hän on paikalla, apua antavalla mielellä! :)

• lohduttavat sanat,ne kun aina olisi silloin kun niitä eniten tarvii, jäisi monta kyyneltä vierimättä. Kiitos diinaliin kauniista vastarunostasi. Hymyjä päiviisi.

• lindalinda1

kun tarvitset häntä eniten, kun tuntuu että maailma on kylmä ja lohduton. Silloin AITO ystävä on lähellä, kuulee ja ymmärtää - lohduttaa. Sinulla ei ehkä niinä hetkinä ollut sellaista, todellista ystävää joka olisi keventänyt sitä taakkaasi ja lohduttanut. Runosi ilmentää sen kaiken hyvin herkästi, sellaisella tunteella että tekisi mieli huutaa ' olen tässä, kuuntelen ' Mutta se on myöhäistä siihen taannoiseen tyhjyy- teesi. Ehkä kuitenkin lohduttaa kuulla, että jat- kossa olen lähelläsi ymmärtäen. Kiitos runostasi, puhuttelee ja elää.

• tuska on suurin apu on lahellä? Ei ollut silloin,kiitos myötätunnostasi. Todellisia ystäviä tarvitaan aina. Sinulle YSTÄVÄ! Toivotan lämpöisiä tuulia ja hymyisiä päiviä. Kiitos palautteestasi.

• mies-v57

Ilman ystävää voi selvitäkkin, tuulikin tulee yksin, mutta jos on hiljaa, kuuntelee, voi kuulla, kun tuuli itkee. Metsäkin seisoo paikallaan yksin ja ainoana, mutta kun kallistaa korvansa sille, tajuaa, kuinka se huokaa. Kuu, suuri yön vaeltaja, vaeltaa yksin läpi yö taivaan ja kun ottaa sydämen käteensä, tuntee miten kuu kaipaa seuraa. Aurinko suuressa valossaan, hymyssäänkin, painuu aina illala mailleen. Yön sylissä se etsii ystävää. Kun ojentaa käden ja antaa toisen tarttua siihen, on vähemmän yksin ja enemmän Ystävä. http://www.youtube.com/watch?v=FXS0mixqZwY Kiitos runostasi. Kun on kokenut yksinäisyyden ja vuotanut sen kyyneleet, tajuaa jokaisen ystävyyden tärkeyden. Ja kuinka tärkeä oikea ystävä on. Kuinka vähän häntä osaa arvostaa. Kuinka paljon häntä tarvitsee. Miten hyvältä tuntuu kun hän antaa anteeksi ja palaa. Ystävänä. Koskettavan eheä ja sanoiltaan rikas Rakkausrunosi. Erittäin tärkeä aihe, hienosti toteutettuna. Juuri oikea tunnelma ja tunnelataus mukana. Elävää ja aitoa tekstiä Todella hieno oli Runosi. Voimia ja kannustusta iltaasi hyvä Ystävä.

• niin tyhjentävästi että ei siihen paljon lisättävää ole. Kun yksinäisyys kaatuu päälle tummin seinin niin silloin kaipaa todella ystävää ja kättä olkapäällä joka suojelee. Sinä kerroit nämä asiat jo vastarunossasi niin hyvin, että minulla ei ole niihin lisättävää muuta kuin SUURET KIITOKSENI SINULLE! Kyyneleet ovat myös yksinäisen ystäviä ja nekin lohduttaa, omalla tavallaan sitä pahaaoloa mikä sisällä myllertää. Toivotan Sinulle kauniita kesäisiä päiviä niin ulos kuin sieluusikin, sillä sieluhan on elämän peili.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3717
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2466
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1975
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1731
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1503
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1468
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1256
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      483
      1244
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe