kuinka tästä kaikesta voisi saada eheän kokonaisuuden hajallaan olevista vajaista ja täysistä lehtiöistä lyijykynällä kirjoitetuista pyyhityistä, pyyhityistä uudelleen korjatuista ja muka tehostetuista arkeista ? tämähän on tehostanut itse itsensä luonut utopioista totta pudottanut huipulta sanattomuuden kuiluun ja raapaissut jo muutenkin arkaa pintaa aina on kuitenkin jotain pysyvää jotain joka luo haurasta unenomaisuutta kiirehdintää hipiöillä vilkasta liikettä lämpimillä kämmenillä ja harhailevien suudelmien laskeutumispaikkaa
stay
14
453
Vastaukset
jospa ne lehtiöt pitää ollakin täysiä kirjoitat keskeneräiset loppuun kun aika on otollinen ? päivien samankaltaisuus ehkä siinä se hauraus lopussa intohimo saa vallan &:)
- lindalinda1
olisikin paras pitää sitä luovaa taukoa, että saisi syvällistä ja loppuun saakka ajateltua teksitä aikaan. Mutta olet niin hemmetin oikeassa, se on se päivien samankaltaisuus joka kaiken saa aikaan. Odotusta jostain paremmasta, jostain jota ei itsekään osaa määritellä. Tietäen vain, että muutakin on olemassa, kunhan sen vain löytäisi. No joo, kai se intohimo piti siihen räväyttää että kooste täytttäisi edes jotenkin rakkausrunon määreet. Kiitos pikku-ukko =)
tyhjä lehtiö,kun ensimmäisen kerran silmät tavoittavat päivänvalon, elämän virta täyttää lehtiöitä epätasaisesti oikeilla ja väärillä valinnoilla,ihminen yhdistelee menneitä ja tekee vajaiksi jääneet lehtiöt valmiiksi. Pyyhitään muistoista pois huonot päivät,asetellaan sanat paremmin ja niputetaan kaikki samaan kansioon,elämän kirjaksi. Pysyväksi kuitenkin aina jää aito rakkaus,kaikessa haavoittuvuudessaan hauraana harsona hyväntunteen eteiseen,tuntien lämpimät kädet poskella ja hennon suudelman huulilla joka saa hunajaisen tunteen rakkauden aarrearkussa. Mietin runosi kokonaisuutta kauan ja tunsin että näin on kirjoitettava. Kiitos lukuhetkestä. J
- lindalinda1
miten hvyin olet runossasi löytänyt ajatusteni alkuperän noissa kahdessa ensimmäisessä säkeessä. Kolmas säe, siinä on jotain äärettömän kaunista. Turhaa kaiketi toistaa, mutta kyllä Sinun tapasi kirjoittaa rakkausrunoa on ihan omaa luokkaansa. Jokainen sana ja lause on siinä paikallaan. Kokonaisuudessa kukin säkeistö tukee toinen tois- taan - ihanaa luettavaa. Hienoa, että kirjoitit sen mitä oma runoni sai aikaan. Ja kyllä se taaskin se lukuhetki oli Sinun runos- sasi - KIITOS !
- padme_amidala
..että otsikosta tuli mieleen tuo yksi harvoista komennoista, joita tuo nelikäpäläinen säälittävä potilas tunnistaa "paikka" : ) Mutta runosi on hieno kuvaus runoilijan (=näin oletan) puurtamisesta harrastuksensa parissa kirjoittamassa tunnoistaan. Ja ah miten taas olet muovannut tuon viimeisen säkeistön : ) Pidin tästäkin runostasi : )
- lindalinda1
ei se mitään, ja toisaalta kun sen nyt sanoit - mikä ettei ' paikka ' kyllä sopii omaankin aja- tusmaailmaani. Olettamuksesi oli ihan oikea, en edes tiedä noiden lehtiöideni määrää tuolla hyllyssä joihin runoni pääsääntöisesti aina ensin kirjoitan. Tosin tämä oli poikkeus, sen kirjoitin suoraa Wordiin. Eilen tosiaan ajattelin, että hyvä ihme miten paljon niitä on. Selailin muutamia ja totesin tosiaan siellä olevan vaikka kuinka monta kesken- eräistäkin runoa. Haaveita, unelmia, kyyneleitä ne suurimmaksi osaksi pitivät sisällään. No niin kuin sanoin pikku-ukolle, pitihän tähän jotain sellaistakin saada, ettei se lennä tavik- siin. Itse en ole tähänKÄÄN runooni ollenkaan tyytyväinen, liian hajallinen mielestäni. Mutta kiitän Sinua Padmelainen.
- runo64-1
... on sinusta itsestäsi, sydämesi laulua rakkaudesta kuinka se tuli, koski ja jäi sinuun asumaan nälkäsi tyydyttämään ... pysyen kylässä ainiaan. jotenkin kauniista runostasi tulee myös mieleen siivouspuuska ja silmiin osuva 'arkisto' hihii. tästä löytyi myös uusia sanojakin joihin jäin kiinni ja niitä 'makustelin' ja niistä nautin. hyvä upea linda !!!
- lindalinda1
ja Sinun ylistäviä sanojasi. Pitäisiköhän minun kerran räväyttää, ja tuoda oikea fiaskokappale tänne ja katsoa miten siihen reagoisit. Koska oikeasti toivoisin, että edes yhden kerran antaisit jonkin miinuksen runostani etkä pelkkää plussaa. Kukaan meistä ei ole kir- joittaessaan täydellinen, eikä sellaiseksi varmaan koskaan tulekaan. Höpsö, eihän tämä ollut kaunis - paremminkin tilitystä tai runoilijan monologi. Hitsi, miksen keksinyt sitä eilen, sehän olisi voinut olla runon nimi. No, kiva että löysit kuitenkin jotain makustelta- vaa runostani. Lämmin kiitos Sinulle, ikuiselle kannustajalleni.
Lyijykynällä kirjoittaminen on hyvä asia, sitä voi loputtomiin vaihtaa ajatusta ja tarinaa, eikä tarvitse kerralla päättää tehtyä sanomaa. Näin me tarinan rakennamme huolella, etsien myös kynälle sopivaa laskeutumispaikkaa. :)
- lindalinda1
huolitellumpi olisi tästäkin varmaan tullut, kun olisin malttanut sen lehtiön ja lyijykynän taas ottaa. Mutta myönnän, laiskuus iski ja pahemman kerran. Se kynän laskeutumispaikka oli ihan käden ulottuvilla, mutta ei =( Kiitos Diin lämpimästä palautteestasi.
- mies-v57
Ajatuksia, tunteita, kokemuksia sokkeloissa omassa itsessä. Miten muuntaa runoksi. Sellaiseksi runoksi, jolla kertoa sinulle: minä Rakastan sinua. Kuinka kertoa sen. Miehen pintojen alla ristiin rastiin kulkevia ajatuksia, tarpeita, haluja. Kuinka koota yhteen Rakkausrunoksi sinulle. Herkäksi kokonaisuudeksi ja kerronnaksi, että ymmärrät minua. Ymmärrät miestä. Että olen sinun kaltainen ja välimatka miehestä naiseen olematon. Olemme samaa. kuinka saada se runoon, jotta sinä löydät ja kohtaat sen. Tapaat minut omasta runostasi, Aamusta iltaan olet minussa. Yön haroissa lepäät vierelläni. Aaamussani olet hymy, jossa kohtaan koko päiväni. Ja minussa herää kymmeniä Rakkausrunoja. Sinulle. Kuinka voin itseni lävitse kertoa siitä kaikesta. Niin että ymmärrät. http://www.youtube.com/watch?v=7WwhRV1XP6A Kiitos runostasi. Kun kirjoittaa itsessä irrallaan olevista tunteiden sirpaleista Rakkausrunoa, joutuu miettimään: kirjoittaako mielyttävää tarinaa tietylle ryhmälle? Vai unohtaako kaiken muun, ja kokaa itsensä näköisen Rakkaurunon, jossa hengittää oma henki ja sykkii oma sydän. Pikkusievässä tarinassa pysyy ityse piilossa täysin. Aidossa Rakkaurunossa tulee esiin kokonaan. Se on Rakkauden valinta. Hieno Rakkausrunosi, jonka parissa kului pitkän aikaa. Se herätti paljon ajatuksia ja kysymyksiä. Tuntemuksiakin. Todella mielenkiintoinen teksti ja säkeet. Tällaista Rakkausrunoa lukee mielellään, koska tätä joutuu miettimään ja työstämään. Kaikilta osin äärimmäisen onnistunut ja hieno Runosi. Kovasti voimia ja jaksamista päivääsi.
- lindalinda1
runostasi, miten nautinnollinen se oikeasti on. ' Kuinka koota yhteen Rakkausrunoksi sinulle. Herkäksi kokonaisuudeksi ja kerronnaksi, että ymmärrät minua ' Kyllä minä Sinua ymmärrän, oikeinkin hyvin. Mutta sitä en, miten voitkin onnistua joka ainoassa runossasi. Löytää niihin yhä uudelleen ja uudelleen raikkaita ja uusia ilmaisutapoja. Miksi Luoja ei voinut minullekin suoda samanlaista taitoa ? En kykene yksinkertaisesti nostamaan runostasi jotain erityistä säettä ylitse muiden, koska ko- konaisuus on mielestäni täydellinen. Varmaan omaani joutuikin miettimään, koska se ei kulkenut ollenkaan juohevasti. Siltikin Sinä löy- sit siitä positiivista sanottavaa. Sylintäydellinen kiitos runostasi ja omani lem- peästä vastaanotosta.
- greyhound1
Kauniisti kertovaa ja haurasta. Nostalgiaakin. Sinä lepäsit sielullasi, kun kirjoitit tämän. Kaunis on runosi. Kiitoksia sinulle kommentoinnista parranajo runoelmaani toisella saitilla. Kevätiltaa,,, lastu.
- lindalinda1
kiitos vierailusta ja kauniista sanoistasi, sanoit ehkä enemmän kuin runoni olisi ansainnut. Kaunista kevätiltaa myös Sinulle, vaikka ollaankin jo uudessa päivässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363717- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241468
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4831244- 771191