tuli heitettyä tänään urheiluseuran saunalla. Veden läpö oli 5,5 astetta. Avantouimarien mielestä se oli lämmintä, minusta sopivan virkistävää.
Talviturkki
8
323
Vastaukset
Veljien vaimot ovat innokkaita avantouimareita, itse en ole innostunut. En yleensä mene alle 20 asteiseen veteen. Myös yksi veljistäni on kokeillut avantoon menemistä, hän kehui kokemusta nautittavaksi.
Se on. Nimittäin avantoon meno. Ja muutama minuutti sen jälkeen. Mutta kun sitten on nivelet kivuttomat edes pari päivää ja olo paranee, niin sen hetken kauheuden kestää. Viimeksi kävin viime sunnuntaina. Vuoksen vesi oli 0 astetta.
- sisse57
Hukkaemo kirjoitti:
Se on. Nimittäin avantoon meno. Ja muutama minuutti sen jälkeen. Mutta kun sitten on nivelet kivuttomat edes pari päivää ja olo paranee, niin sen hetken kauheuden kestää. Viimeksi kävin viime sunnuntaina. Vuoksen vesi oli 0 astetta.
Terve ! Heitänpä tähän vitsintapaisen : Emojääkarhu ja pentunsa tallustelivat jäällä. Pentu kysyi: "äiti, olenko minä oikeasti jää- karhu"? - No tietenkin sinä olet jääkarhu, sinä syöt kalaa ja sinulla on valkoinen turkki- mene avantoon siitä höpisemästä. Näki isäjääkarhun, nousi avannosta, tallusteli luokseen ja kysyi taas "isä, oletko sinä ihan varma että olen jääkarhu"? No tietenkin sinä olet jääkarhu; sinä syöt kalaa ja sinulla on valkoinen turkki - mutta miksi ihmeessä poikani sellaista kyselet? " No kun minulla on niin pirun kylmä " !!!
- 1943
ei minuakaan saa ainakaan toistaiseksi. Mutta jäättömänä aikana yritän uida. Yhtenä talvena lopetin lokakuussa, sitten jäät sulivat ja tammikuussa voi taas uida.
- 1943
Hukkaemo kirjoitti:
että minäkin menen jopa avantoon, jos nivelkipuja alkaa ilmaantua. Polvi on vähän oireillut, kun pääsiäisenä lievästi loukkasin. Eilinen kylpy ei ainakaan pahemmaksi tehnyt.
- 1943
sisse57 kirjoitti:
Terve ! Heitänpä tähän vitsintapaisen : Emojääkarhu ja pentunsa tallustelivat jäällä. Pentu kysyi: "äiti, olenko minä oikeasti jää- karhu"? - No tietenkin sinä olet jääkarhu, sinä syöt kalaa ja sinulla on valkoinen turkki- mene avantoon siitä höpisemästä. Näki isäjääkarhun, nousi avannosta, tallusteli luokseen ja kysyi taas "isä, oletko sinä ihan varma että olen jääkarhu"? No tietenkin sinä olet jääkarhu; sinä syöt kalaa ja sinulla on valkoinen turkki - mutta miksi ihmeessä poikani sellaista kyselet? " No kun minulla on niin pirun kylmä " !!!
kutsuvat lapseni minua joskus, vaikka en ulkoisilta raameiltani ihan niin massiivinen ole. Taitaa vielä kulua aikaa ennenkuin meidän avannoillamme alkaa jääkarhuja näkyä, silloin pysyn visusti poissa.
- talviturkit
Eipä tarvinnut montakaan kertaa.
- 1943
naapurikaupungista sisareni luota, katseeni osui tangossa riippuviin talvivaatteisiin. Pitäisi tuulettaa ja panna säilöön. Oikeaa turkkiani olen viimeksi pitänyt apen hautajaisissa 1996. Voisi asettaa itselleen tavoitteen: laihdu, että turkki istuu paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634