Onko kenelläkään kokemuksia, sekä hyviä että huonoja? Lontooseen olen lähdössä, siksi kyselen.
OP:n Visa Electron
3
2392
Vastaukset
- travelleri vaan
Kyllä toimii mainiosti joka puolella maailmaa, myös Lontoossa. Käy yleensä kaikkialla missä voi maksaa kortilla. Laitat kortin lukijaan, näppäilen PINin ja lopuksi OK. Suomessahan käytetään vieläkin allekirjoitusta vahvistuksena, Britanniassa tuo kortinlukija on ihan normi. Kortin myöntäneellä pankilla ei liene merkitystä.
- melleriiii
Tietääkös joku miten Amerikassa toimii? Jostain luin että nyrpeästi käyttävät, mutta pankissa sanoivat että toimii samoin kuin VISA. Luulisi pankintädin tietävän, mutta onko kokemuksia? Voinko lähteä pelkällä electronilla vai pitääkö hankkia "oikea" visa?
- TravellerGirl
melleriiii kirjoitti:
Tietääkös joku miten Amerikassa toimii? Jostain luin että nyrpeästi käyttävät, mutta pankissa sanoivat että toimii samoin kuin VISA. Luulisi pankintädin tietävän, mutta onko kokemuksia? Voinko lähteä pelkällä electronilla vai pitääkö hankkia "oikea" visa?
Jostain luin ennen matkaani (viime uutenavuotena kävin viikon Nykissä) että eivät noista varmistettavista korteista tykkää, ja hankin VISA Debit-kortin. Joka ei ole Visa eikä Electron. Ja hyvin toimi! Muistaakseni Electronilla voi kyllä nostaa mutta maksut tulee aina siihen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850