rinnassa Wappu bileet pinnassa asu on vapaa lämpimästi...kukaan ei näytä napaa simaa ja makkaraa välttämättä ei jakkaraa erikseen ei tule kutsua paikalla saattaa olla pari...useampi muksua Wappu mieltä irvistellä ei...näyttää lempeästi kieltä.
Kevättä
4
168
Vastaukset
- tulen.......
jos aurinko paistaa herkkuja tahdon maistaa noista bileistä en aijo laistaa vastaamiseen käytän laajakaistaa.
- enkelin-tuli
jos tiedät tien Wappuna on usein kylmä ehkä paistaa aina ei matkassa mulla laajakaistaa.
pinnassa eikä näy juomien hinnassa, olla voi simaa tai kossua kyllä niillä nostaa tossua. Miehet tuo mukanaan makkarat naiset saa ojentaa jakkarat, touhussa ei saa hosua oikeaan pilkkaan pitää osua. Paljon saa olla Wappu mieltä hauskaa löytyy kaikille sieltä, irvistellä voidaan aamulla jossakin kuusen alla laavulla. Kyllä sulla on enkuli nyt kevättä rinnassa,ku näin rustaat. Aurinkoista päivää.
- enkelin-tuli
nyt mielessä huoli ota allesi tuoli siis simaa ja makkaraa ehkä munkit leipoo...kiitos ei ois tarvinnut tuoda päivän kakkaraa pois on bileistä viina pullassa ja simassa on ainoa hiiva jos mielit kaupungille juhlia siellä voi ördätä ja puhua tuhmia mulla on muksujen kanssa jonkinlainen periaate se ei missään nimessä ole punainen vaate jos ei tule yhtään pientä silloin voi käyttää ilo lientä. Kiitos sinulle oikea riimitysten riimitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363717- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241468
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4831244- 771191