Tää vanha muisto seuraa mua matkallain, tuo kaunis puisto esisuudelman sain. Sun nimes rakkahin mä silloin kirjoitin, syömmeen aarteenain oot minun vain. On nuoruus mennyt aika pään hopeoi, mä tiedän sen nyt muisto unelmat toi. Käy askel menneeseen saa silmiin kyyneleen, tuo aika kultainen soi rakkauden. Kun vuodet tuutii poissa ystävät on, tiet eri suuntiin käskynä kohtalon. Tuon aarteen talletin rakkauden sinetin, se esiin tulla saa kun itkee maa. On sydän purppuraa rakkaus helpottaa, se seuraa matkallain mua rakas ain.
Vanha muisto
6
245
Vastaukset
- lindalinda1
että sydämesi on purppuraa, mutta myös sen lisäksi se on kultainen. olet tallettanut aarteista parhaimman kun ensisuudelman huulilles sait ja nimen tallensit sydämeen rakkaimman silloin kun oli nuoruus tuorehin kait ja siitä muisto mitä parahin kantaa päivissäs yhäkin vaik kyynel joskus vierähtääkin silmäkulmiin se on vain tunne lämpöisin hopea ohimoillas se on Luojan luoma kruunu sitä ylpeänä kanna Ystävä rakas
oli kaikkein lämpöisin sekä ensirakkaus, muistoissa vieläkin. Ei koskaan se unhoon jää, mielessä lämmittää. Kiitos Sinulle linda kauniista sanoistasi, palaute runon muodossa. Kyllä se riimitys siintä lähtee. Oikein hyvää tulevaa viikonloppu Sinulle YSTÄVÄ.
- Mysteriet
Ensisuudelma - se ei kai koskaan unohdu =) Ihana!
on muistojen aarrepala. Sen muistaa vielä silloinkin kun sokeri ei enää suussa sula. Kiitos Sinulle mys.
- Laudi
:)))se eka suudelma. Puitteet olis ollu vaikka mille muullekki...:/... mutta siihen yhteen suudelmaan se sillon jäikin :) Eri suuntiin lähdettiin.. mutta muisto säilyy... huoh :)
aina mielessä haparoivasta ensi suukosta,suolaisen makeana. Kiitos Sinulle Laudi. Hyvää viikonloppua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398