Aamusi

Mysteriet

Mää tule väsyneen töist kiukkusenaki toisinans Silmäaluse mustinas Kiroile perkeileit ja saatanii Peuroi tiäl Ko ei muute muka sais jännityst elämäns Tihrusta viäl ojapohji kaik jäneksekki ja nee muut mitä onka Mää tahro nukku Telakoitu Sunhu kii saar virta latautu Ja viäl enne ko uni tulsis mää sanosisi Rakas herät munt Ko aku ova täynnäs

8

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laudi

Pois en mie sinnuu herätä :))))))))))))) luuttuussanko käjessä panin viestinki lootaas..:/etten häiritte. Enempää.

• Mysteriet

Sinä se sitten olet ihana ihminen! Nukuin kuin tukki - mistä sitä unta oikein piisaakin =) Olen hyvästi kiitollinen kommentin hiljaisuudesta ja lootaasi laitoin täytettä oitis herättyäni :O Kiitos!!

• runo64-1

...mitä veikeintä kuvailua ja sopii toivoa että tuo kiukkuisuus on 'värittämistä',ei todellista vaaraa hengelle ja yleiselle turvallisuudelle hihii. hienosti tuo telakointi, kuin sukkula avaruusasemalle, mutta jos sydämesi on pohjaton(niin suuri) täyttyykö ikinä ? huippu hyvä upea lumouksen mestari !!!

• Mysteriet

*nauraa* - kyllä minä joskus olen oikeesti niin kiukkuinen että on oksat pois suutarin joulukuusesta =) Muuten kyllä varsin rauhallinen ihminen!! Se muuten tuntuu siltä aina aamuisin kun tuon ukkokullan kanssa halailee, että telakoidun hetkeksi saamaan apuvirtaa päivään =) Näin keväisin sitä varsinkin tuppaa olemaan niin samperin väsynyt ettei tiedä mihin kaatuisi... Sinun viestisi on oivallinen lisävirtalähde myös =) Kiitos!!

• ylöspäin kun runoasi lukee. S-tanan peurat minkä siihe tulitte ku paikkoja olis muuallakii. Kaikenmaailman ojanpohjii joutuu kurkkimaa,silmät tihrusena kele,en muuta sa. Mut ku pääsee tutun ja turvallisen seläntaa, niin ärräpäät häviää ja patterit latautuu. Kiitos lukunautinnosta.

• Mysteriet

Arvaa muuten - se peurajuttu on ihan oikeasta elämästä... eilen kun tulin aamulla kotiin, hyppäsi ihan nokan alta semmoinen jumalattoman suuri peura tien yli :O En ole koskaan semmoista nähnytkään - olisin voinut vaikka vannoa sen hirveksi, mutta häntä paljasti sen kyllä peuraksi. Oivat eväät niillä tuntuu näissä metsisä olevan =) Semmoisen kohtaamisen jälkeen aina pienen aikaa muistaa hillitä kaasujalkaa, vaikka kuinka tekisi mieli kotiin kiiruhtaa :O Kiitos kommentistasi - se oli mieluista luettavaa =)

• lindalinda1

siin se taas kököttää, Su murrerunos. ' kiroile perkeileit ja saatanii peuroi tiäl ' Ja ne kaik jäneksekki, kyllä pitikii olla harmii yhel kotiintulo reissul. Mainio, kerrassans mainio aaamussi-runo. Jos mää olisi ehtiny lukee tän aamul enne reissuu, nii kyl olis kaik une varissu silmist. Huoment vaa Mys.

• Mysteriet

Huomenta Lin =) Täällä mettäteillä kyllä saa olla tavallisen tarkkanas - meinaan hirveä ja peuraa pomppii ihan riesaksi asti väliin :/ Ja tää kevätväsymys - tää on jotain kauheeta :O Tuntuu kuin ei mikään maailman uni piisaisi =) Kiitos Sinulle =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3707
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2466
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1965
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1731
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1503
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1458
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1256
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      481
      1233
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe