Valossa syntynyt

on liian usein hetkiä jolloin hymy unohtuu mykkien huulien taakse enkä muista yhtäkään uinuvaa unelmaani joiden siivin jaksaisin lentää kun käperryn yön hiljaisuuden kohtuun se tuntuu tule tule silloin ja silitä se pois kuiskaa pienellä äänellä läheisyydelle sävel ja anna laskeutua juurillesi

22

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runo64-1

... ihan liki ja herätä minut rakastamaan vaikka kaikki minussa uinuu odottaen ihoni hivelijää sydäntäni janoavaa sitä koko vallatonta pakettia rakastavaa ... kylläpä on hienoa kerrontaa herkkää ja koskettavaa. hyvä upea linda !!!

• lindalinda1

palautteestasi runon, joka olisi oikeasti ansainnut ihan oman aloituksenkin - kaunista. Kiitos kannustavista sanoistasi, lämmittäähän ne kuten aina.

• askareet vie mielestäni siivun ikävää ja kaipuuta pois, vasta kun yön harmaa huntu laskeutuu kasvoilleni Sinä olet palavasti mielessäni. Tule silloin ja peitä koskettava ikäväni hellin suudelmin, anna läheisyydestäsi edes pala että jaksan jatkaa seuraavaan päivään sinun varjosi kasvoillani äänesi korvissani,suudelmiesi hunaja huulillani. Kaipaava rakkausruno hellin sanoin. Kiitos linda.

• lindalinda1

löytää taas sanoja, joilla osaisin kiittää kauniista runostasi. Se sisältää niin paljon totuutta, enemmän kuin osaat aavistaakaan. En pysty muuhun, kuin nöyrästi kiittämään ja kertomaan, että runosi menee varmaan talteen. Kiitos !

• Mysteriet

Kirjotit juur mun keväistä - ko meinaa uni tulla ruokapöydässäkin =) Oikeesti - runollasi on unen viitta harteillaan ja minä tykkään kovasti semmoisesta!

• lindalinda1

huomenia. Saattaa olla, että se unen viitta kietoutuikin runoon. Kiitos kun poikkesit ja sanasesi jätit. Puuhakasta päivää sin.

• vaikka olis huules mykät korvas huumorin ymmärtävät ... tämä oli tuohon ensimmäiseen riviin

• lindalinda1

toki mie huumorin ain ymmärrän. Pikku-ukkoa kiittää linda.

• tuntuu, että niissä on riiputtava keinolla millä hyvänsä. Unelmissa. Niin kuin elämä muuten kadottaisi viimeisenkin merkityksensä, ilman niitä. Vielä parempi, jos joku kulkee kanssasi samaa matkaa, samaan unelmaan. Kaipaus meissä ei tunnu sekään ikinä loppuvan. Kuka silittäisi kaiken pois, kuka antaisi luvan laskeutua.... Kaunis oli runosi Lindanen.

• lindalinda1

kyllä niillä unelmilla on hirmuinen merkitys näissä harmaissa arjissa, niiden voimalla jaksaa kummasti taapertaa. Silittäjällä vieläkin suurem- pi merkitys, ja siltikin - se kaipaus kaihertaa sisikuntaa. Kaunis oli Sinun palautteesikin, kiitos kun rinnalla kuljit.

• ei osaa..:) hymyillä, nauraa, iloita, suudella, kiihottaa, olla onnelliset.. hm..onko näin.. kuitenkin unelmiasi, vaik et usko, niitä siipesi kantavat, hennoin siiven iskuin lennät kohti unelmiasi, yön hiljaisuuteen, joka silittää unohtuneet hymyt hellällä kuiskauksella..

• lindalinda1

noinhan se on kun kirjotit. Mutta kuinka kauniis- ti sanotkaan siipien kantamisesta - ihanaa. Ja muutenkin ' nähdä ' Sinua pitkästä aikaa ru- nossani. Mukava tietää, että olet edelleenkin olemassa. Kaunis kiitos palautteestasi ja rakkaudellista kevään jatkoa Sinulle rakkaasi kanssa.

• herkkäsielu

Uskomattoamn kaunista ja koskettavaa. Herkkää ja tunnelmallista. Kuten itsekin olet...otaksun.

• lindalinda1

sanoistasi, lämmittää. Totuus on kuitenkin toinen, vuodet ja elämä on jättäneet jälkensä. Yritän tulla toimeen itseni ja kaiken kanssa. Kiitos vielä.

• padme_amidala

..olipas ihan kuin tähän aamuun räätälöityä runoa. Unelmia täytyy olla, jotta jaksaisi pyristellä eteenpäin ankeassa elämässä. Löytää sen hymyn jostakin. Tuo yön hiljainen kohtu on tosi hyvin muotoiltu säe. Ja siiä eteenpäin AHH valuvaa nautinnollista tekstiä. Kiitokset Linda hyvästä lukuhetkestä : )

• lindalinda1

tervehdys Padme. Olen sanonut aina, että ihmisellä pitää olla unelmia, ilman niitä ihminen on vain puolikas. Vaikka se hymy onkin toisinaan kiven alla, aina on joku joka sen lopulta saa nousemaan huulille. Talkoohommista väsynyt linda kiittää.

• mies-v57

Varmaan me eriväriset ihmiset ympäri maapalloa olemme toisinaan rikki. Kaipaamme Häntä, joka ottaa sydämemme täysihoitoon. Ja Rakastaa. Me ympäri maapalloa itkemme ja pyyhimme itse kyyneleemme. Sisällämme toivoen: tule ja ota minut itseesi ja kokonaan viereen. Ja Rakasta. Ettei kukaan seisoisi enää rannalla yksin. Jättäisi jälkeensä hiekkaan piirrettyjä sydämiä. Olisi aina toinen ja sydämiä kaksi, piirrettynä hiekkaan. Rakkaudesta. Siksi ota minua sydämestä, helli minua tämä hetki. Välitä minusta ja tee minulle hyvää. Osoitta että olet mukana, niin kuin monet ovat tänäin. Ympäri maapalloa. Anna käsi ja koita minua sydämestä. Tunnetko.. http://www.youtube.com/watch?v=GKn3GGCbh_0 Kiitos runostasi. Jokaisessa Rakkaudessa pitää olla haaveita ja unelmia. Syitä hymyillä illassa ja mennä syliinsä yöksi. Kun unelmat heräävät henkiin ja suutelevat, haaveet ottava luo. Silloin on helpomi Rakastaa. Herkkä ja eheän kaunis Rakkausrunosi. Kuin kesäisen sirkan lentoa:villiä ja kaunista. Jossa tuntuu vapaus, Tämä tekstisi, säkeesi, ilmensi vapautta ja tähän päivään se osui erityisen hyvin. Lämpenee ja kesä hivuttautuu lähemmäs. Näitä tunnelmia hieno Runosi toi. Pidin ja viihdyin. Hieno Runosi. Kovasti iloa ja hymyä, puutarhassa mylläämistä, tähän päivääsi.

• lindalinda1

ja jollain tapaa nyt erilaista Sinua tämä runosi. Niin tosiaankin, ympäri maapalloa ihmiset rakastaa, itkee ja toivoo - siinä mielessä me olemme ' samaa puuta ' väriin ja rotuun katsomat- ta. Kolmas säe runostasi on äärettömän kaunis ' jättäisi jälkeensä hiekkaan piirrettyjä sydämiä ' ja kaikki muu, millään muotoa alenta- matta muitakaan säkeistöjä. Erityisen koskettavaa on runosi viimeiset lauseet. Ja miten mahtava musiikkivalintakin jälleen. Varmaan talteen menee runosi, kuten aiemmatkin. Olet tunteiden suuri tulkki vailla vertaa ja runoihisi on niin helppo unohtua. KIITOS ! Olet runsaskätinen palautteessasi omaan runooni, siitäkin kiitän. Eipä ehtinyt omaan pihaan, talkoohommissa meni melkein 8 tuntia ja nyt on aika pehmeä olo.

• tulen
      • lindalinda1

myötäillen biisivalintaasi. Lohdullista tietää, että on joku joka noin kau- niisti ajattelee ja kertoo. Pehmeää, herkkää ja koskettavaa. Kiitos Sinulle tuntematon ' salarakas '

• Belethiel

Kaunis on taas runosi, erityisesti minua kosketti kohta; "enkä muista yhtäkään uinuvaa unelmaani joiden siivin jaksaisin lentää" miten arvokasta onkaan kun/jos silloin on joku joka hiljaa silittää.

• lindalinda1

toisen ihmisen arvo, kunpa me aina muistaisimme sen niin kuin pitäisi. Koska kuitenkin omalla vaikealla hetkellä hän on läsnä ja silittää sen kivun sisältä pois. Kaunis kiitos Sinulle ajatuksistasi, kommentoinnista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4740
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1314
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      86
      1289
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1084
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1026
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe