kaikki viimeisimmät kokemukset tervetulleita ,hotellit ja aamiaiset ym.
natal Brasilia
6
3213
Vastaukset
- kaikkiin..
kaikkiin hotelleihin, kun kysyt kokemuksia hotelleista ?Vai etkö tiedä vielä nimeä ?
- maaliskuussa matkalle
hotelli Maritima Tjäreborgilta kiinnostaa koska varaus tehty maaliskuulle
- Leandro
maaliskuussa matkalle kirjoitti:
Älä turhaan mieti millainen hotelli sulla on! Sä tarttet hotellia Natalissa siihen et käyt nukkumassa yösi siellä. Muuten tekemistä hotellin ulkopuolella kyllä riittää, aivan varmasti! Itse kun olin Natalissa ihan pahaa teki katsoa samassa hotellissa olleita ihmisiä jotka makasivat hotellin uima-altaalla 2 viikkoa ja jäivät paljosta paitsi!
- maaliskuussa matkalle
Leandro kirjoitti:
Älä turhaan mieti millainen hotelli sulla on! Sä tarttet hotellia Natalissa siihen et käyt nukkumassa yösi siellä. Muuten tekemistä hotellin ulkopuolella kyllä riittää, aivan varmasti! Itse kun olin Natalissa ihan pahaa teki katsoa samassa hotellissa olleita ihmisiä jotka makasivat hotellin uima-altaalla 2 viikkoa ja jäivät paljosta paitsi!
kiitti vinkistä Leandro! tarkoitus ei todella ole mennä sinne saaakka pelkästään altaalle makoilemaan ,eikä luxushotellit palveluineen kiinnosta .ihan vain kiva on ,olisi lukea kertomuksia paikasta . Hyvää Joulua ja ikimuistoisia=onnistuneita reissuja meille kaikille!
- Kooethoo
maaliskuussa matkalle kirjoitti:
Pieni, siisti hotelli rannan tuntumassa. Paikallinen nuoriso piti pippaloitaan läheisillä rantarappusilla. Tämä ei häirinnyt, sillä heidän soittamansa musiikki tuuditti mukavasti uneen. Hotellissa monenmoista palvelua hieronnoista rakennekynsiin, joskos haluaa itseään hemmotella sadepäivän sattuessa. Aamupalabuffetti oli runsas ja hyvä. Pienenä vinkkinä; matkalaukkuun ei kannata pakata muuta kuin bikinit ja hammasharja. Oikeemma muuta ei tarvinnut joulunseuduksi ajoittuvalle matkalle. Antoisaa matkaa ja naattikaa.
- kiitti tiedoistasi
Kooethoo kirjoitti:
Pieni, siisti hotelli rannan tuntumassa. Paikallinen nuoriso piti pippaloitaan läheisillä rantarappusilla. Tämä ei häirinnyt, sillä heidän soittamansa musiikki tuuditti mukavasti uneen. Hotellissa monenmoista palvelua hieronnoista rakennekynsiin, joskos haluaa itseään hemmotella sadepäivän sattuessa. Aamupalabuffetti oli runsas ja hyvä. Pienenä vinkkinä; matkalaukkuun ei kannata pakata muuta kuin bikinit ja hammasharja. Oikeemma muuta ei tarvinnut joulunseuduksi ajoittuvalle matkalle. Antoisaa matkaa ja naattikaa.
tulis pian loma,että pääsis naattimaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195