päänsä työntää vartti hulluus iski täytyy myöntää jännitys oli niin suuri kielessä kangerti melkein kielimuuri mutta...nyt hyvillään tässä voitin itseni...tuulettaa ässä anna tunteen viedä vaan... kun tänään taas lähden... rakkautta reppuun ihan vaan sen tähden... siinä kaikki mitä tarvitsen.
Kaikkeen sitä
2
155
Vastaukset
pieni riski mitenkäs nyt hulluus iski? Vartin vain jos sekositkin pois jo kantapäitä pitkin. Kesä tulee elämäämme sekoittaen joskus päämme, antaa silti tunteen viedä eihän sitä kukaan tiedä. Rakkautta paljon reppuun katso sitten mihin heppuun, silmäsi luot naamaa pitkin sekoo siinä elkulitkin. Iloa ja valoa rakkauden paloa, päivääsi nyt toivotan ruusun annan!Uskothan?
- enkelin-tuli
no...oli ehkä erhe ehkä ei jännittämässä olin toista kokeilenpa itsekin moista kyseessä tytär eli perhe mutta...pääni työnsin samaan soppaan sai kyllä nauraa eikä ottanut kuin aurinko koppaan pistos lie sen...ententen siinä seisoin plakaatin päällä en juossut karkuun tuli kyllä...äitiä ikävä esitin...en alkanut parkuu katson aina loppuun rakkaus tulee...kun tulee mihinkäs tässä hoppuu oikeassa olet kesä tulee ja saa viedä eihän sitä koskaan tiedä joskus on otettava riski... mutta, tähän päähän se hulluus alvariinsa iski. ruususta kiittää... valoa ja lämpöä sinne laittaa lentoon suukkonen...siitäkään ei lie haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363707- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771181