Läheisyytesi lohduttaa minua Hyväksyt minut tällaisenaan En ole enää siloinen ja rypytön Elämä on jättänyt jälkensä minuun Haavani ovat umpeutuneet ja rikkonaisuudesta on jäljellä enää haalea muisto Luotan, että rakkautemme saa mahdollisuuden elää Annan sen kasvaa sisimmässäni Kätesi hyväilee minua Sanasi ovat suloisia kuulla Sytyn niistä valoon
Läheisyytesi
3
237
Vastaukset
- lindalinda1
niin se on ' läheisyytesi lohduttaa ' sekin on paljon, rakkaus on läsnä. Ne haavatkin aikanaan umpeutuu, kaikelle on aikansa ja paikkansa. Kaunis ja tunteikas runo, onnea rakkaudellenne.
lähelläni,lämpönä mielessäni vaikka virtaava elämä onkin piirtäny juovansa poskilleni. Elämän karikoissa saamani haavat ovat umpeutuneet,rakkautesi muovaa viimeisetkin säröt eheäksi. Sinä tuot valon sydämeeni enkä toivoisi tuon valon koskaan sammuvan,olet minulle tärkeä elämän vesi. Kätesi,sanasi ja katseesi ovat minun puutarhani jossa kasvatan rakkauden ruusuja,rakkaudella. Paljon puhutteleva teksti jossa läheisyys ja rakkaus on käsin kosketeltavaa. Pidin lukemastani kovasti. KIITOS !
Kaunis on rakkautesi ja juuri sitä pitää taiten hoitaa jotta ei katoaisi. Pidin läheisyydestäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637