Eli mitä mahtaisi maksaa esim. pulssissa/mehiläisessä varhaisultra ja mitä siinä tapahtuu? Saako kuvia? Ja koska kannattaisi mennä? Omien laskujen mukaan pitäisi nyt olla 5 4 menossa... Haluaisin vain kovin tietää, onko kaikki kunnossa...
Varhaisultra
4
1270
Vastaukset
- olin
Medisonarissa viikolla n. 8, kun on toi kuukautiskierto hyvin epäsäännöllinen, makso noin 100 euroa kelakorvauksen jälkeen. Tehtiin ns.alakautta, aika huonolaatuisia kuvia siinä tulee, mut näkee kuitenkin et siellä on jotain ja et kaikki on "sillä hetkellä" ok. Ei se kyllä mitään huolia poistanut siltikään...
mä kävin kaarinassa yksityisellä varhaisultrassa ja siitä jäi maksettavaa omaosuus 60e ja sieltä saa kuvia mukaan ja dvd: siitä ku se pikkanen toukka siel näkyy :)
- aöksdölakdlösk
mä kävin medisonarissa viikolla 8 ei sitä aikaisemmin kannata mennä ei vältämättä näy mitään. maksoi jotain 100e ja ihan hyvä kuvat sain tosi puhtaat ja lääkärit ovat tosi päteviä lähinnä dosentteja kaikki olleet alalla 30v. suosittelen. kävin viime viikolla pulsissa maksoi 174e ja omavastuu 140e tosi kallista...
- olin
aöksdölakdlösk kirjoitti:
mä kävin medisonarissa viikolla 8 ei sitä aikaisemmin kannata mennä ei vältämättä näy mitään. maksoi jotain 100e ja ihan hyvä kuvat sain tosi puhtaat ja lääkärit ovat tosi päteviä lähinnä dosentteja kaikki olleet alalla 30v. suosittelen. kävin viime viikolla pulsissa maksoi 174e ja omavastuu 140e tosi kallista...
raskausviikolla 7 3 pulssissa ja kelakorvausten jälkeen maksoi reilut 70e.. olisko ollu 77e tai jotain sinne suuntaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351