Katsoin silmiisi joissa rakkauden kevät hymyili, kuin viaton lapsi joka on saanut toivomansa lelun. Sinä olit saanut aidon tunteen joka on lahjoista suurin, jälkeen elämän RAKKAUS ! Tuo lahja on mittaamattoman arvokas, se hoitaa Sinua koko elämän jos Sinä hoidat sitä? Ja omistaudut sille. Rakkaus kestää tuulet, sateet, myrskyt, jos Sinä annat sille tilaa elää? Et kahlitse sitä, et halvenna et syytä etkä soimaa. Rakkaus maksaa Sinulle moninverroin, kaikki uhrauksesi takaisin. Rakkaus, on lähelläsi kun olet yksin, rakkaus on turvanasi pelon hetkellä, rakkaus lohduttaa ja on tukenasi, surun tai ikävän kohdattua Sinua. Rakkaus ei loukkaa ei satuta, eikä väheksy ketään, miksi et päästäisi sitä Sydämeesi? Miksi et antaisi sitä ystävälle tai läheisillesi? Rakasta nyt emme ehkä saa toista tilaisuutta? Elät vain tämän kerran ajattomuudessa ei ole tunnesiteitä. Rakasta nyt elävää älä kukkasin haudassa olevaa, sillä hänen katseensa on jo muualla eikä hän Sinun rakkauttasi ehkä nää? Säilytä silti rakkaana hänen muistonsa. Anna tunteesi virrata vapaasti sillä ne eivät jää huomiotta, tukahdutetuista tunteista ei tiedä kukaan, sano se ääneen. Minä rakastan Sinua ! Minä rakastan teitä ! Olette minulle rakkaita ! Ei se sen vaikeampaa ole aika käy, Sinä päätät, koska läheisesi saavat tämän ilosanoman. ELÄMÄSSÄ,ystäväni.
Rakkaus !
4
317
Vastaukset
- lindalinda1
ja ehyt kokonaisuus, jossa on totuuden siemeniä paljon. Mutta jos sallit, lainaan yhden säkeen tähän ' Rakasta nyt emme ehkä saa toista tilaisuutta? Elät vain tämän kerran ajattomuudessa ei ole tunnesiteitä. Rakasta nyt elävää älä kukkasin haudassa olevaa, sillä hänen katseensa on jo muualla eikä hän Sinun rakkauttasi ehkä nää? Säilytä silti rakkaana hänen muistonsa ' Jotenkin kuitenkin uskon, että hän joka on jo maan povessa näkee ja tietää rakkautemme. Se ei kuole koskaan. Kiitos ajatuksia herättävästä, kauniista runos- tasi ja lempeää illan jatkoa.
samaamieltä että rakkaus ei kuole vaikka rakkauden kohde olisikin poissa,tarkoitin lähinnä fyysistä irtipäästämistä koska poismenneen kanssa ei voi enään elää tätä elämää. Säilytä rakkaana hänen muistonsa, siinä lauseessa rakkaus elää aina. Kiitos linda ajatuksia herättävästä palautteestasi. Hyvää alkavaa viikkoa Sinulle ystävä.
- mies-v57
Voiko Rakkauksia listata ja laittaa arvojärjestykseen. Vai onko tärkeää vain, että liikuu sydämestä sydämeen. Onko isän Rakkaus omaan lapseensa jotenkin vähemmän. Miehen Rakkaus naiseen jotain todellisempaa ja enemmän. Naisen Rakkaus toiseen naiseen häpeällistä ja tuhoon tuomittua. Miehen Rakkaus toiseen mieheen; jos sitä on, olkoon piilotettua. Kauhistuttavaa! Ajatus Rakkauden määrittämisestä ja rajoittamisesta ihmisyydessä. Kun kaikki Rakkaus, ihan joka ikinen, elää ihmisen hyvyydessä. Vain Rakastamattomuus on luonnotonta. http://www.youtube.com/watch?v=8B-kt4KgV9c&feature=related Kiitos runostasi. Rakkaus on ihmisen tunteista vahvin ja voimakkain. Jokaiseen sydämemme lyöntiin liittyy tiiviisti Rakkaus. Hengittämisessä tuntuu Rakkaus. Jokainen jolla sydän lyö ja on henki, on oikeus Rakkauteen. Oikeudetonta on rajata ja rajoittaa, jonkun suuremman luomaa Rakkautta. Hienoa tekstiä ja säkeitä sinulta Rakkausrunona. Rakkaus on yksilökohtainen kokemus ja hienosti tekstilläsi toit esiin omia ajatuksia, kokemuksia. Rohkeaa ja älykästä ajattelua. Tunteita ja tunnelmaa. Todella hienoa Runoa sinulta. Kovbasti kannustusta ja voimia aurinkoiseen päivääsi hyvä Ystävä.
kaikkia varten,se on meissä jokaisessa se vaan pitää löytää,tuoda esiin antaa käytettäväksi ja käyttää sitä. Ihan niin kuin sanoit,jokaiseen sydämen lyöntiin liittyy rakkaus. Mielestäni rakkaus on rajaton voimavara joka ei kulu käytössä, eikä voi olla kelleen rasite. Kiitos taas Sinulle paljon puhuttelevasta palautteestasi, jotka ovat aina mitä osuvammin kirjoitettu,niin tälläkin kertaa. Toivon Sinunkin päiviisi paljon rakkauden lämpöä, sekä oikein aurinkoista kesän odottelua. Suuret kiitokset ystävä Sinulle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564910Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 911385
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1421189Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965