Onko olemassa sellaisia karvattomia rottia?
Mistä sellaisia saa ja hinta?
nahkarotta
5
953
Vastaukset
- rotta
On niitä olemassa, mutta en usko että suomessa ainakaan.Englannissa ainakin on.
- ode
ne on siistejä.
- Merl
ode kirjoitti:
ne on siistejä.
'nahkarotat' eli karvattomat rotat ovat ehkä nättejä mutta eivät sovellu suomen ilmastoon. jos yhtään jaksatte ajatella niitä rottia niin älkää hankkiko sellaisia vaikka niitä löytyisikin suomesta.
- ode
Merl kirjoitti:
'nahkarotat' eli karvattomat rotat ovat ehkä nättejä mutta eivät sovellu suomen ilmastoon. jos yhtään jaksatte ajatella niitä rottia niin älkää hankkiko sellaisia vaikka niitä löytyisikin suomesta.
Kyllä mulla ainakin lämmitys toimii..
Ei ole tarkoitus ulkona käyttää :)
En ole hankkimassa, ne ovat vaan jotenkin kiehtovia!
- ergionix
Virosta saa ,Mustikkakeskuksessa ainakin oon nähnyt 50eur hinnalla myydään semmoisia otuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667