Moi, olen 17-vuotias poika ja etsin suunnilleen samanikäisistä tytöistä kirjoittelukamuja ainakin aluksi sähköpostiin, myöhemmin ehkä meseen ja jos hyvin tullaan juttuun niin ehkä jotain vakavampaakin :) Asun Itä-Suomessa, sillä ei ole väliä mistäpäin sinä olet. Tykkään Japanista ja kaikista siihen liittyvistä asioista, animea tulee jonkin verran katseltua, mutta mangaa en ole vielä yhtään lukenut. Mutta kaipa sitäkin sitten joskus :) Pelailen myös aika paljon ja koneella tulee istuttua ehkä liikaakin. Musiikkimakuni on aika sekalainen ja tykkään paljon erilaisista musiikkityyleistä, mutta räpistä ja r&b:stä en niin välitä, eniten tulee kuunneltua kuitenkin metallia ja jotain konemusiikkia. Jos tunnet olevasi jollain tavalla samanhenkinen niin ota yhteyttä: omukun91@gmail.com
Japani henkisiä
Bunta
2
364
Vastaukset
Voisin ehkä alkaa kirjoittelee siun kaa pelkästään kaveripohjalta,mutta kysyn nyt,ettei jää epäselväks,että ootko syntynyt v. -91,kun tuossa siun sähköpostissas lukee numero 91? (toivottavasti ei tullut turhan henkilökohtaiseksi)
- SacredMoonCreeper
Tällaiset viestit saavat kyllä ragen pintaan.. Perus weeaboo. Huoh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647