En tiedä miten kauan on jo ollut, mutta huomasin tuossa noin puoli vuotta sitten toisen silman alapuolella, siinä silmäkuopan reunalla pienen patin, se on aika pieni, ehkä haulin kokoinen tai vähän isompi eikä se näy ulospäin, ja se on kova, ihan kuin luuta. En ole huomannut sen kasvavan eikä mitään oireita ole ollut, tuskin se mitään on mutta olisi mukava tietää onko muilla samanlaisia patteja?
patti silmän alla
Tauno
5
2240
Vastaukset
- ei oo
ei oo mut veikkaan et se on joku luun reuna :0
- Olen tavannut
Siellä on vanhaa nestettä silmän ympäriltä peräisin.Anna sen olla rauhassa ettei tulehduta ympäristöä tai ettei bakteereita mene.Voithan näyttää lekirille ensikerran.Se ei kyllä syöpää taida olla.Muistan noita olleen vanhoilla opettajillanikin vuosia,
- LaaLaa
Mulla on kans, mutta se on yläluomessa. Itse en ole ottanut mitään stressiä asiasta. Se näkyy sellasena pienenä kyhmynä ylospäin kun silmä on kiinni.
- maisa
mullaki on patti silmien alla ja sitä kutsutaan nenäksi!!!
- Anonyymi
Turhaa viisastelua ku asia kummiski on vakava - ~-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595