Pissasin junassa..

Ninni

Olen nähny näitä pissakirjotuksia täällä, mutta en oo koskaan ennen tehny niitä. MMutta eilen kun juna oli rikki ja seiso melkein tunnin ennenkö pääsi asemalle niin mulla tuli kova pissahätäniin menin penkillemissä ei ollut muita ja annoin pissan tulla siinä penkillä housuihin. koko mun housut kastu ja penkki tietysti, mutta koti läheellä asemaa j a oli pitkä takki päällä niin pääsin kotiin ettei kukaan nähnyt mun ihan märkiä housuja. Tuntu vaan ihanan jännältä kun pissa kasteli housut ja kaikki,,, ninnii

10

5439

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marsi

Tuletko vaimokseni:)?

• Jake

Hiton kyrpä. Et sitten ajatellut, että siihen penkkiin istuu sitten joskus joku matkustaja. Jos joskus istun junassa sun kusemaan penkkiin niin annan sulle turpaan.

• Anonyymi
        Jake kirjoitti:

Hiton kyrpä. Et sitten ajatellut, että siihen penkkiin istuu sitten joskus joku matkustaja. Jos joskus istun junassa sun kusemaan penkkiin niin annan sulle turpaan.

Älä puhu kaveri, sä alkaisit nuolemaan sitä penkkiä, tiedät sen itsekin!

• TuhmanTytönPiiskaaja

sinulle pitäisi kyllä antaa piiskaa tuosta hyvästä :)

• ???

siis istuit penkille ja kusit allesi.. nostitko sen takin ensin korviin vai miten luulet, ettei kukaan huomannu sun märkää persettäs? jos kerran oli pitkä takki, huomattavasti fiksumpaa olis ollu mennä seisomaan ja lorottaa lattialle ku penkille. arvaa mitä penkin pesu maksaa..ja kuka sen maksaa???

• Miekkonen

Mun tyttökaverin harrastuksiin kuuluu kesäisin laskea alleen seisaaltaan, kun hän käyttää hametta. Ainoa mistä huomaa, on kun lätäkkö kasvaa jalkojen juuressa. Sateella ei edes siitä.

• Vanhaviestijoo
        Miekkonen kirjoitti:

Mun tyttökaverin harrastuksiin kuuluu kesäisin laskea alleen seisaaltaan, kun hän käyttää hametta. Ainoa mistä huomaa, on kun lätäkkö kasvaa jalkojen juuressa. Sateella ei edes siitä.

Jos olisi totta tietäisit, että hame kastuu kyllä samalla, kun pikkuhousut kastuu naisilla vahvasti takaa. Ellei sitten ole ilman alushousuja.

• Anonyymi

Saman olen minäkin tehnyt

• Tuntuiko kivalta?

• Anonyymi

Pisuttelu on kivaa eteenkin jos saa mies puolista katsojaa.
      Joskus käyttänyt hametta ,mutta oon kyllä hametta nostanut ettei sotke.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1732
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1455
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      76
      1283
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1173
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1075
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      999
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      970
    8. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      7
      963
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe