Paavon ja Penan lauantai

Ninnu

Japanin Pena ja Kanadan Paavo olivat katselemassa tv:tä Penan olohuoneessa kun Paavo huomasi olevansa hyvin nälkäinen.

Siinä ihmetellessään vatsansa kurinaa Paavo otti ja potkaisi Penaa samalla säestäen potkuaan suurella kädellä joka oli irtomallia.

Siitäkös vittuuntui Pena ja haki jääkaapista saakelin moisen läjän poronlihaa ja siinähän oli lähes koko poro. Ja otti ja tunki sen Paavon kitusiin niin että katossa olevat kattolistat natisivat kylmäfuusion voimissa.

Nälkäinen Paavo kakoi kun lihas ei oikein jännittynyt, tästä johtuen
kurkkuun juuttunut lippalakki tulla tupsahti ulos, moikkasi poikia ja lähti lähipubiin olusille Hölmistynyt poronliha vastusteli itsensä tunkemista turpavärkkiin, tämän se ilmaisi olemalla hyvin pitkälti oma itsensä.

Samaan aikaan parvekkeelta heräili kamala krapula joka oli aamun aikana poistunut kaverustemme päästä. Siinä kylmissään ollessaan krapula otti itseensä sen miten se oli aamulla häädetty päästä nimeltä mainitsemattomilla disperin nimisillä särkylääkkeillä, krapularyypyn ja kuljettajan karkaisu kasetin avulla.

Tästä vittuuntuneena krapula otti parvekkeen kaiteen ulkopuolella levitoivan puolitoista metrisen rautaputken joka oli valmistettu muoviseoksesta. Potkaisi parvekkeenoven tuhannen pillun päreiksi ja huusi mantraansa ilman käsiä.

Tästä säikähtäneet Pena ja Paavo pakenivat toinen kaapin ylälaatikkoon ja toinen pakastelokeroon.

Krapula pani kämppää remonttiin siihen tahtiin että siivotonta oli jälki. Tätä eivät Pojat ruvenneet katselemaan vaan sulkivat silmänsä.

Ebola levisi kulovalkean lailla muutamia vuosia takaperin, tämä ei tosin nykyhetkeen vaikuttanut mitenkään.

Purettuaan kiukkuaan pari päivää, krapula oli sen verran hellittänyt että päätti paneutua väliseinään levolle taas ensi lauantai aamua varten.

Paavo ja Pena päättivät yksin tuumin kämpän kunnon arvioituaan olla ottamatta viinaa, ensi perjantaihin asti.

Tämä tarina on tosi. Ja se on myös opettavainen siitä ei opi mitään.

1

6598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaitsu

Mene hoitoon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3037
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1913
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe