Mitä ajattelette boxista, hyvä vai huono, vaiko siltä väliltä?
Nightmare on Elm street box
3
402
Vastaukset
- Kerettiläinen
No siis boxihan on ihan ehdoton kerälijälle tai kauhuleffojen ystäville. Vaikka leffat huononevatkin loppua kohti niin ei tuo boxi mikään huono ostos ole.
Taitaa hintaakin olla HUIMAT 39,95 euroa, joten 40:llä eurolla 7 leffaa ja oheistuotteet ei todellakaan ole huono ostos! Itselläni löytyy kyseinen boksi hyllyistäni. - kauhuonparas
kyllä kannattaa ostaa! ite oon nähnyt kaikki elm streetit ja hyviä oli. ykkönen paras (kuten aina). itse olen myös harkinnut boxin ostamista ja kohta semmoinen varmaankin löytyy sieltä hyllystä. jos ei ole kallis niin kyllä kannattaa ostaa!
p.s. oma suosikki järjestykseni:
1.alkuperänen
2.the dream warriors
3.the dream master
4.new nightmare
5.freddy's revenge
6.the dream child
7.freddy's dead
8.freddy vs jason (vaikka sitä ei boxissa olekkaan) - Krueger
Hyvä ostos on, kolmellakympillä neljä hyvää (osat 1-4) ja kolme vähemmän hyvää leffaa. Jos kasarikauhua diggailet, niin ehdoton pakko-ostos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717