Olisiko kellään tietoa mistä saisi Tilley "voimavalolyhdyn" malli x246:n käyttöohjeen?
tilley
12
15611
Vastaukset
- tuolta
- mökkivalo
Kyselit käyttöohjetta tilley-lampullesi, oletko katsonut kaasuvalo oy:n sivuja?
Siellä on myytävänä aivan uusia Petromax 500-voimavalolyhtyjä.
Voisiko olla apua joko suoraan tai ainakin voisi kysellä ko firmasta ohjeita.
- fi8o33
täältä löytyy suomen kieliset käyttö ja huolto ohjeet. http://mikavanhala.fi/venesivut/lampparit/tillikka.pdf
- Rautapää
Tervehdys! Soitteleppa 050-3038162. Löytyy käyttöohjeet ja Tilley- varaosia jos on tarvista sellaisista.
- --- --- ---
...tilley lampulle jotain erillistä huoltoa kun olis lamppuvanhus mutta kaikki säädöt ym ihan jumissa niin ammattimies voi käydä valaisimen läpi????
- öljylamppu
Tilleyn ym.öljylamppujen varaosia löytyy
www.oljylamppu.net 0400-847780 - mikassss
Tuo mulle se niin kattotaan ;-) Huutonetistä löytyy, nimimerkillä mikasss tai sinnepäin, siellä on Tilleytä myynnissäkin.
Mitäs säätöjä siinä on?
Ei ainakaan meillä joskus 1950-luvulla olleessa ollut mitään säätöjä.
Putsaa se, uusi tarvittaessa neula ja tietysti sukka, kun se kuitenkin hajoaa huollon aikana.
Ei pitäisi olla liian vaikea huoltaa tumpelommallekaan.
- Minnala123
Minkähän arvonen on tilleys öljylamppu 1800-luvulta?
- Anonyymi
Uuden Optimus voimavalolyhdyn myyjäliikettä ei löydy mistään? Oisin hintoja kysellyt?
- Anonyymi
Voimavalolyhtyjen harrastajille perustettu oma facebook ryhmä vertaistukea ja keskustelua varten.
https://www.facebook.com/groups/973075843622940/?ref=share
"Voimavalolyhtyjen harrastajat"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657