en aina oikein tiedä mihin kaikkeen minun pitäisi riittää ja siksi kivulias versoni kapea kuin linnun luu yrittää takertua Sinuun pidä minut kyynelissäsi tuoksussasi, hymyssäsi koska pelkään pelkään että lopulta tämä onkin vain eilisen lämmin muisto merkitse suudelmillasi hellillä painaumilla ihollani tee tästä rikkoutumaton illuusio ja sano vain ääneen Sä oot hullu koska Sinun lausumanasi tiedän sen kuitenkin merkitsevän rakastan, rakastan, rakastan
Kursailematon totuus
12
408
Vastaukset
- runo64-1
... kietoudut rakkautteesi ja joka antaa sinulle tuen antaen elämän kaikkine lisukkeineen valua päällesi kastellen, iloiten kanssasi, intohimoisesti rakastaen ja sydämessäsi tunnet; 'hullu mutta ihana sellainen ja kuinka rakas ...' wau, mikä runo sinulta ja pidin tästä suunnattomasti. tässä oli 'sitä jotain' totta totisesti. hyvä upea linda !!!
- lindalinda1
faktaa ja fiktiota - elämän coctailia =) Kiitos Jouni kannustavasta palautteestasi, sen voimin jaksaa kummasti päivän askareisiin.
- padme_amidala
..tuo rakastavan naisen kyky tulkita toisen sanoja nostatti hymyn ; ) Ihana sanapari 'sä oot hullu' ja 'rakastan, rakastan, rakastan'. Ja muutenkin runo on taattua eleganttia Linda-latua taitavine sanoineen. Tykkäsin taas tästä runostasi : )
- lindalinda1
eikös ookkin jännä juttu, että toinen voi sanoa ihan melkein mitä vaan, mutta nainen osaa kyllä lukea sanojen sisällön. Me ollaan sellaisia pak- kauksia, että pois pojat alta. Toisaalta se oli aika hölmö juttu runon välissä koko lause, mutta joku siinä kuitenkin viehätti, kun sen keksin niin annoin olla. Rakastaa voi monin sanoin, siis sanomatta sitä tärkeää lausettakin, se on tulkintajuttu. Kiitos Padmela hauskasta palautteestasi ja lem- peää, sanoisko jo kesäillan jatkoa.
vain unta? Herätä minut hellin suudelmin ja kuivata kyyneleeni, poista kaipuuni kipu sanoen että jäät luokseni! Tunteeni ja kaipuuni tuntuvat kipuna ihollani, jotka vain Sinä voit kosketuksellasi poistaa. Pelkään että silmieni eteen piirtynyt kuvasi, korvissani soivat sanasi vartalollani tuntuvat kosketuksesi häviävät, kaipuun tuliseen liekkiin. Rakkaus,rakkaus sitä ei voi sydämestäni poistaa kukaan. Vahvan tunnelatauksen olet taas saanut vähillä sanoilla. Kiitos linda.
- lindalinda1
sanoin koristeltu on runosi, etten voi kuin ihailla kätesi työtä. Noin kirjoitettuna kaikki on toisin sanottu, herkemmin ja tunteellisemmin kuin minun runossani. Ja nyt omani hullutusjutut sun muut tuntuu vasta todella pöhköltä, vaikka juuri Pad- melle muuta sanoinkin. Sinun runosi sen sai aikaan. Kiitos halausm, kiitos. Olet taituri !
- mies-v57
En aina oikein jaksa ymmärtää, miksein Rakastaa saa niin kuin haluaa. Ottaa toista syliin ja yhdessä hidastaa aikaa katoavaa. Miksei. Miksi sovinnaisuus niin tärkeää ja Rakkaus unohdetaan. En aina oikein jaksa ymmärtää, miksi sitten ylipäätään Rakastetaan. Miksi kaiken pitää olla puhdasta ja tuoksuvaa valkeaa. Miksein Rakasteta tällaisena tämä hetki, niin pian meidät unohdetaan. Kun aika täällä päättyy, kuljemme ja edessämme toinen, uusi, maa. Mitä olimme, teimme täällä, se jo huomenna on unen untuvaa. Toivotaan. Tänäin Rakkaus. http://www.youtube.com/watch?v=kNXeAceK7Yg&feature=related Kiitos runostasi. Rakkaus ei saisi olla joukko vaatimuksia, vaan elämän suurinta vapautta. Kyynelissä pitäisi olla ilon kiilto. Naurussa nautinnon pohjaväri. Elämässä huumaa, joka tuntuu joka askeleella. Sellaista Rakkaus on. Herkkä, kaunis ja osin hyvin koskettava Rakkausrunosi. Lukija kaipaa runolta aina jotain sanomaa, sisältöä, kiinnikettä. Tässä runossasi oli sisältö ja sanoma. Hienona tekstinä ja säkeinä. Tämä Runosi puhutteli ja otti mukaansa. Todella hieno Runosi kaikilta osin. Aurinkoa ja voimia päivääsi.
- lindalinda1
joka osaat myös pukea rakkauden särmät ja hellät aallot kauniiseen kokonaisuuteen. Niin, rakkaus on todellakin joskus rajallista ha- luamattamme. Miksemme tosiaan osaa nauttia ja an- taa itsestämme kaikkea, rakkaudella/rakkaudelle ? ' Miksei Rakasteta tällaisena tämä hetki, niin pian meidät unohdetaan ' Viisauden sanoja, niin kuin on koko runosikin. Kunpa me pystyisimmekin niinä parhaina hetkinäm- me pysäyttämään ajan, antaa niille niiden kuuluva arvo - mutta ei. Runosi on kuten aina, paljon sisältävä ja rikas. Lämmin kiitokseni jälleen kerran. Se taas miten tulkitsit omaani, on melkoisen tarkkaa työtä. Kaipa siitä sitten kuitenkin se sanoma jotenkin löytyi, kun sen sanoit. Kiitos.
Kauniisti sanailet Rakkaus on ihana asia
- lindalinda1
Kyllä runossani oli varmaan kauneuttakin, mutta siihen oli myös kätketty näkymättömiä haavoja. Sinuakin kiitän.
- tomppa2006
...illuusiota kuvaus ihmisen riittämättömyydestä... Ja sanoista jotka sanottuna merkitsevät eri asiaa kuin kirjoitettuna. Toista voi sanoa vaikka hulluksi, jos äänenpaino ja ilmeet kertovat jotain muuta. "kapea kuin linnun luu" on lauseena osoitus taiteellisuudesta ja runollisuudestasi. Minä pidin rakkausrunostasi, tykkäsin todella. Sanot sanoillasi paljon.
- lindalinda1
että ne kauneimmat ja herkimmät hetket jäisivät elämään, vaikkapa ikuiseksi illuusioksi. Mutta Sinä löysit sen riittämättömyyden, joka oli osin kyllä näkyvissäkin. Myöskin sen totuuden, että äänenpaino ja ilmeet voivat todellakin puhua ' toisella äänellä ' rakkaudella, vaikka sanoisikin ' olet hullu ' On minulle oikeasti sanottukin niin, ja tarkoitettu ihan päinvastaista. Koko ensimmäiseen runoni säkeistöön olen itsekin suhteellisen tyytyväinen ja juuri tuohon lainaa- maasi lauseeseen. Kenties se oli tällä kertaa runoni mauste, niin toivon. Kauniisti kiitän ja niiaan sanoistasi Tomppa, olit tulkinnut melkoisella tarkkuudella runoani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391659En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 7991
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836