Mikä teillä näistä on?

miljoonapulu

MIkä näistä teillä on: a/ riippuvuus b/ rutiini c/ pakkomielle d/ pikku pahe omassa arjessanne? Ja minkälainen se on ja miten se ilmenee? Minulla on nämä pakkomielteet: käyn vaa alla joka aamu, silitysraudan johto pitää tarkistaa ennen kuin lähtee ovesta ulos ja ulko-ovi varmasti lukossa ennenkuin alan yöunille nukkumaan.

34

1106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hairioilmoitus

a) Minulla on alkoholiriippuvuus b) Tarkistan aina että lompakko, avaimet ja kännykkä ovat taskussa c) pakkomiellettä ei sentään ole luojan kiitos d) Pikkupaheita ei ole. Vain isoja paheita

• miljoonapulu

en tiedä. Mutta mutta mutta hyvähän se sit o jos siust kymysys ol hyvä. Tiitos = tarkoittaa kiitos :) . Jahas jahas jahas että siul ompi vaa isoi pahei. Hupsua :) . Kyl miekii tarkistan että miun avvaimet ja kännykkä taskuus. Lompakkoo miee en tarkist ko miun lompakko onpi aina käslaukus.

• pakko saada

mä ajattelen sua päivin öin ja sitä enemmän mitä enemmän yritän olla ajattelematta. Pulu ja miljoonat siinä ihana yhdistelmä. ;)

• miljoonapulu

mittee siee ny tollasii tuhmiluxii kirjootit. Oot höpö. Oot tainnu ny ottaa muutaman drinksun liikaa. Höppänä oot.

• ja kysellä;)

a. RIIPPUVUUDET;) kahvi, suklaa, sauna;) grillimakkara&olut;) Kahvia on pakko saada etenkin aamusta, suklaanhimoa ei pysty estämään, saunassa käyntiä kaipaa;) Grillikautta en oo vielä päässy kokeilee, mutta varmasti näkyy syksyn kiloilla;) b. RUTIINIT;) Päivän rutiineja on esim. avainten ja kahvinkeittimen tarkistaminen kotoa lähtiessä;) uutistenluku netitse;) jätteiden lajittelu;) TV:n katselu, radion kuuntelu Harmillinta tässä on, etten muista vaikka tarkistan kahvinkeittimen lähtiessäni;) Huolehdin sitten turhaan;) Ei tule enää luettua paperiuutisia juuri lainkaan, amppareita vaan;) Oon tarkka jätteiden lajittelun suhteen, ja se on hauskaakin, kun sen aloittaa kunnolla;) Tilasin PlusTv:n;) voi aloittaa SubLeffojen katselun;) ja Formulan;) c. PAKKOMIELTEET;) mullon pakkomielle kaikenmaailman skorpioneista, hämähäkeistä, karvaisista monijalkaisista kamalista;) olioista http://www.saunalahti.fi/arnoldus/vaatetai.html Joskus iskee ihme siivousvimma, sen on pakko olla pakkomielle;) Kai mullon pakkomielle siitäkin, että Suomi voittaa taas MM-jääkiekon kultaakin;) d. PAHEITA;) Pikkupaheita on varmaan tuhansia;) ylensyönti&juonti;) ilkeily;) laiskuus;)

• miljoonapulu

haluaa vastata. KIva kun olit laittanut noin perusteellisesti mietityn ja luetteloidun vastauxen. Siit mie piän :) . Miulla on Fazerin tumma suklaa kans paheena. Tumma suklaa on mainittu terveelliseksi että ei kai se pahe sitten ole :) . Makkaraa syön itsekin usein. Makkara vihannekset mieleiseni yhdistelmä. Jauhomakkaroista en pidä. Mulla turhia tarkistuksia on just silitysraudan johdon tarkistus vaikka olisin johdon jo irroittanutkin MUTTA jos se tarkistaminen unohtui SE ei ole hyvä juttu. Eilen viimeksi kun olimme mieheni kanssa jo lähteneet ja olin ajanut jo muutaman kilometrin iski puolipaniikki; en tarkistanut johtoa onko seinässä koitin järkeillä; miksi jättäisin johdon seinään jos kerta on tarkoitus lähteä kotoa pois. Mieheni sitten soitti pojallemme kun tämä oli tullut kotiin (oma puhelimeni jäi kotiin) koulusta ja hän pyysi poikaamme tarkistamaan onko johto seinässä vai ei. Eihän se ollut seinässä. Olin helpottunut :) . Mulla taas tv:n katselu vähentynyt. Uutiset ja A-talk ym vastaavia kyllä katson. Ja aamu ei lähde käyntiin ELLEN kuuntele Radio rockin aamukorporaatiota se on mun eräitä rutiineita. VAIKKA jotkut jutut siellä ovat välillä sellaisia monimielisiä (kaxmielisiä tai jopa "pahempia" heh niin silloin kanava kääntyy hetkexi toisaalle) kyllä on aamurutiineihini kuuluva juttu. Niin ja myös silmieni meikkaaminen kuuluu joka aamuisiin "toimenpiteisiin" eli maalaaminen aamuisin :) . Niin. Nuo mainitsemasi kamalat oliot kammottavat mua. VARSINKIN "paksujalkaiset" hämähäkit inhottavat mua eräs "pakkomielteeni" on tappaa jokainen kammottava hämähäkki joka sisällemme tulee. Kärpäslätkällä on hyvä tappaa niin isot kuin pienet hämähäkit. Eivät pääse karkuun :) . EN KOSKAAN unohda sitä todella isoa hämähäkkiä joka oli tyttöjemme huoneen katon rajassa, sen keskiosa eli vartalo oli varmasti ainakin 4 cm pitkä ja ne jalat. Siitä on varmaan jo 5 vuotta aikaa kun sen kammotuksen näin MUTTA en koskaan unohda :( . NO, kyllähän mullakin varmasti laiskuus on paheena.

• gg-10

a/ on b/ on c/ on d/ on

• miljoonapulu

heh heh heh :)

• gg-10
        miljoonapulu kirjoitti:

heh heh heh :)

Kyllä vain, olen eri monipuolinen ihminen. Jospa tietäisit. Riipun, roikun, takerrun liityn, tarraan, niittaan, liimaudun, tarraudun, yhdyn, kiinnityn. Isoista paheista puhumattakaan.

• ei mitään

Mulla on kaikki: a/ riippuvuus, tupakointi b/ rutiini, katson päivän uutiset netistä ja aamutv:stä c/ pakkomielle, tarkistaa onko kahvinkeitin sammutettu d/ pikku pahe, muutama kylmä siideri viikonloppuisin

• ja mahottomat

riippuvuus: lasi kuivaa valkoviiniä ennen nukkumaan menoa viikonloppuna jopa pari nivean huulirasva ja aurinkolasit rutiini: ei voi lähetä ovesta ellei avaimet oon VARMASTI taskussa Pakkomielle ehkä tuo sama pikkupahe tai ehkä isokin: netissä hengailu joutoaikoina

• miljoonapulu

skaala kun on kaikki maholliset ja mahottomat. Kuiva valkoviini on hyvää. (Tuosta sainkin idean erääxi vappujuomaxeni ). Juu mäkin hengailen netissä.

• on ihan pakko tarkastaa,ku tuun kaupasta et mun pankkikortti on laukussa... Kahvista olen erittäin riippuvainen..En eläisi ilman sitä.Jos aamulla ei saisi kaffetta,nii myisin omaisuuteni yhdestä kupposesta..:))

• miljoonapulu

tarkastaa että pankkikortti tallessa. Et taida herätä ilman kahvia :) .

• Kurjenkello

Riippuvuus: läheisriippuvuus Rutiini: kaikkea tavallista elämään liittyvää Pakkomielle: Tietokoneelle täytyisi päästä pikimiten Pikku pahe: joskus isompikin... alkoholi Riippuvuus on elämääni häiritsevä ominaisuus. Paheen jopa suon itselleni.......

• Aamukahvi , ei sitä ilman edes herää, keitin tietty tarkistettava, ettei jää päälle. Tupakka , ykkösolut , lonkero ...jne jne... Nyt teen kaalilaatikkoa vaikka yö tulisi kun siihen mieliteko monta päivää. Paheita täys koko akka heh=)

• miljoonapulu

oot vastaamassa. Oonkin kaivannut sua täällä :) . Ei oo sua näkynyt vähään aikaan täällä. Kiva kun vastasit :) . Aamukahvilla käynnistyy päivä hyvin. Nuo sun paheet ei edes kuulostaneet paheilta mun mielestä :) . Kaalilaatikko on hyvää :) .

• hairioilmoitus

Vastasit vain yhteeen kysymykseen. Kohtaan c) Vastaapa nyt noihin muihin myös kun kerran olet aloituksen tekijä. a)Mikä on pulun riippuuvuus? B)mikä on rutiini? D) mikä on pulun Pakkomielle? Liittyvätkö nämä karkkiin vai ulkoiluun vai SEKSIIN!! Sen tiedämme pian. Lukijat valmiina nyt! Nyt RÄJÄHTÄÄ kun Miljoonapulu vastaa!!!!! Täällä Petri ja huhtasuo. En jätä teitä ennekuin jännitys laukeaa (mulla jo housuissa laukesi mutta hitot siitä)!! Tämä ooooonnnn WWwapppuaaaaa! *hetkinen olikos se vasta ensi viikolla*

• miljoonapulu

aliarvioisin muita? Tartteex sitä edes mainita? Kyllä mä taisin jo vastata tuolla "ylempänä". Mä en ala kirjoittaa mitään sexiin liittyvääkään,niistä mä puhelen siipalleni ;) . En mä niitä kuule sulle ainakaan kerro. Turhaan odottelet multa mitään sexiaiheiseen liittyvää. Mä olen kuules kiltti pulu joten EN kirjoita tuhmia :) .

• miljoonapulu
        miljoonapulu kirjoitti:

aliarvioisin muita? Tartteex sitä edes mainita? Kyllä mä taisin jo vastata tuolla "ylempänä". Mä en ala kirjoittaa mitään sexiin liittyvääkään,niistä mä puhelen siipalleni ;) . En mä niitä kuule sulle ainakaan kerro. Turhaan odottelet multa mitään sexiaiheiseen liittyvää. Mä olen kuules kiltti pulu joten EN kirjoita tuhmia :) .

siis miksi SUN piti edes mainita etten aliarvioi muita? Niin mun piti kirjoittaa. Mä ajattelin että se kyllä näkyy mun kirjoituksistani etten aliarvioi muita!

• hairioilmoitus
        miljoonapulu kirjoitti:

pyytäisin eikö MILLÄÄN voisi paria härskiä sanaa irrota. Pliiiiiiisss...sano edes sana "pimpsloora" niin tulostaisin tämän ja mastuboisin sana edessä koko loppuvuoden.

• miljoonapulu
        hairioilmoitus kirjoitti:

pyytäisin eikö MILLÄÄN voisi paria härskiä sanaa irrota. Pliiiiiiisss...sano edes sana "pimpsloora" niin tulostaisin tämän ja mastuboisin sana edessä koko loppuvuoden.

toivomasi kaltaista sanaa.

• Ei kai?

???

• miljoonapulu

vanhakaan versio napakympistä. Älä pelkää napakympistä ei ole kyse.

• sylva

a/ riippuvuus Juu on, nikotiini, kofeiini ja huulirasva b/ rutiini Juu löytyy muillekin jakaa. Esim aina kun tuun töistä meen suoraan veskiin kuselle, vaikkei olis hätä, pesen meikit pois ja vaihdan kulahtaneet verkkarit jalkaan. c/ pakkomielle Että olen vastenmielisen näköinen... d/ pikku pahe Paahtoleipä jossa keijua JA hilloa :)

• miljoonapulu

tietyn merkkinen tai mallinen huulirasva käytössä ja täytyykö se olla aina samaa merkkiä? Ajattelin kun on ns puikkoja ja sitten rasioita joista tarttee laittaa sormen kanssa huulille huulirasvaa. Mix sulla toi c on pakkomielteenä?

• näihin kysymyksiin

olet ehkä joku sellainen tilastotyyppi, joka hakkeroi koneita ja tutustuu tällä tavalla muka tuntemattomiin ihmisiin ja sitten tietää miten pankkitilit tyhjennetään.

• gg-10

Joo voit käydä nyt tililläsi. Nollaa näyttää. Adjö Arrivederci auf Wiedersehen.

• miljoonapulu

taidat olla epäluuloinen. Ei plondi osaa koneita hakkeroida. Ne taiturit ovat sitten aivan muualla. Mua on ihan turha pelätä siinäkään mielessä. Tämä oli uteliaan plondin laittama aloitus johon kuka kirjoittaja vaan haluaakin saa vastata mielellään asiallisesti.

• hairioilmoitus

Hyvä asiakas. Voisitteko ilmoittaa täydellisen tilinumeronne ja pankkikorttinne täydellisen tunnuksen, salasanoineen. Näillä toimenpiteillä pyrimme parantamaan pankkipalvelujamme. Ystävällisin terveisin "Oy Häriksenbankki ab"

• miljoonapulu

Hyvä asiakas. Voisitteko ilmoittaa täydellisen tilinumeronne ja pankkikorttinne täydellisen tunnuksen, salasanoineen. Näillä toimenpiteillä pyrimme parantamaan pankkipalvelujamme. Ystävällisin terveisin "Oy Häriksenbankki ab"

sulta nyt oikeasti, tällä kertaa :) . Heh .

• hairioilmoitus
        miljoonapulu kirjoitti:

sulta nyt oikeasti, tällä kertaa :) . Heh .

moi Pulu! mun tekstieni sisältöön kannattaa suhtautua kuin suomalaisen lätkänpelaajan kuntoon. Otsikko kertoo kaiken. Olen kristillinen hyväätarkoittava ihminen. Sanallinen ruoskani on hyvin terävä. Paskapäät älkää vaivautuko sanalliseen mittelöön kansssani Luoja on antanut minulle (edes) yhden lahjan.. Sanallisen miekan. Hyvää tulevaa Wappua sinulle Pulu ja perheellesi Toivon hauskaa ja perhekeskeistä Wappua Sinulle. Wiihdytähän miestäsi!

• mäkään

Kun nää kirjoittajat vielä kaiken lisäks tuntee toisensa ja näyttelee ventovieraina toisilleen kirjoittelevan niin eihän se niinko iske millään muotoo. ja eikös tää oo se korvenkukka sehrihvi toiselta nikiltään ja noniako lie historiasta löytynee?

• miljoonapulu

moi Pulu! mun tekstieni sisältöön kannattaa suhtautua kuin suomalaisen lätkänpelaajan kuntoon. Otsikko kertoo kaiken. Olen kristillinen hyväätarkoittava ihminen. Sanallinen ruoskani on hyvin terävä. Paskapäät älkää vaivautuko sanalliseen mittelöön kansssani Luoja on antanut minulle (edes) yhden lahjan.. Sanallisen miekan. Hyvää tulevaa Wappua sinulle Pulu ja perheellesi Toivon hauskaa ja perhekeskeistä Wappua Sinulle. Wiihdytähän miestäsi!

Vaee sillä laella onpi assiiat :) . Sanallinen ruoskan heilutus harrastuksesiko? :) Hm, se on mielenkiintoista tuo minkä lahjan Luoja on kenellekin antanut, jokaiselle jotakin varmasti. Mä toivon sullekin hyvää vappua. Ja kiitos toivotuksistasi :) . Ei tule perhekeskeistä vappua koska nuoriso menee mummolaan jokuseksi yöksi. Aikuisten vappua vietämme tutussa mukavassa ja rennossa porukassa :) . Viinaksia tulee nautittua sillälailla sopivasti. Juu varmasti viihdytän miestäni, siihen sinun ei minua tarvitse kehoittaa. Viihdytämme toisiamme ja mikäs sen mukavempaa :) .

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      120
      3287
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2116
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1905
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      406
      1826
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1671
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1487
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      122
      1353
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1241
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1216
    10. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      442
      1116
    Aihe