Tuuli repii puiden oksia, kuin kauan sitten. Sen päivän muistan, kun lähdit luotani. Oli kevät,oli tuulinen päivä. Olimme onnellisia rakastimme toisiamme lujasti.Puristin sinua itseeni vielä kerran. Sinun tuoksusi,rakkautesi huulillani,ihollani. Tunnit kuluivat,tuli ilta.Sain viestin, olit lähtenyt, ikuisesti luotani. Juoksin ulos ja huusin, itkin sinua.Vain tuuli yltyi ympärilläni,kuin yhtyen tuskaani.Tuuli kuivasi kyyneleeni siinä keskellä vainioita.
Se kevät
6
502
Vastaukset
- lindalinda1
koskettava, hyvin koskettava runo Sinulta. Kirpaisevia ja silti niin rakkaita muistoja hä- nestä, joka oli rinnallasi. Kauniin soljuvaa mutta suruisaa. Päiviisi voimia !
voi melkein aistia runostasi kuulla tuulen huminan, nähdä kyyneleiden valuvan tuntea rinnassaan menetetyn tuskaa. Aihe oli koskettava silti sanat pysyivät, hyvin kohdallaan tukien edellä sanottua. Pidin kovasti. Valoa päiviisi.
- mies-v57
On niin tuskallisen helppoa huutaa: en voi elää ilman sinua. Kipuja, kipuja, Rakkani, eikä päivääkään ilman kaipuuni itkuja. Kaiken muun me kestimme yhdessä, joka askeleemme olimme tukena. Vai tämä iäisyyden kosketus oli liikaa, liian tummana vieraana. Ja nyt minä huudan ja minussa ulvoo suru. Olet, mihin en ylety. Tunnetko Rakas ja tajuatko, olet nyt kuin laho kasvi, hyljätty. Olen alaston syksyn koivu josta on riisuttu kaikki kaunis sivuun. Olen kuin hiljaa jäähtyvä, jäätyvä, järvemme peili, tunnen vain kaipuun. Rakas, tule ja nouda minut. Hae minut itseesi. http://www.youtube.com/watch?v=l7CX5KA8aDk&feature=related Kiitos runostasi. Joskus Rakkaus muuttaa paljon ja rakentaa utta. Toisinaan yksi viesti murtaa kaiken. Ja ikävä, suru, astuu esiin. Mutta kaiken jälkeenkin, elämä on lahja ja eläminen mahdollisuus. Ja kaipuu oppii kävelemään rinnalla hiljaa. Kaunis, herkkä ja hyvin koskettava Rakkaurunosi. Jos on ihminen, tämän runosi kokee syvästi ja tuntee itsessään. Aitoa ja rohkeaakin tekstiäsi, joka tuntui minussa syvällä. Erittäin hyvä Runosi. Voimia ja kannustusta sinun päivääsi.
- Laudi
Käy usein. ..tuuli kuivaa kyyneleet.. Kiitos. Vaivuin muistoihin.. niihin silloin niin rakkaisiin.. http://www.youtube.com/watch?v=tMzEE5KyqSE&feature=related
Haikea oli runosi tuulen kuivaamat tuskan tuomat kyyneleet,, ehkä se olikin hän joka kyyneleet poskiltasi kuivasi. sisäistän runosi siintä kiitän sinua.
- tuuli vie
suru kastelee silmät tuuli kuivaa tuuli tuo uusia tuulia
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363817- 122586
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372005Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4971284- 141266
- 821262