Saksa ei julkaise tukitietoja,

löytyi.

nyt yksi maa jolla on kanttia olla nöyryyttämättä viljelijöitään, vaikea keksiä tukitietojen julkaisulle muuta syytä. Julkaiseminen palvelee vain viljelijöiden rienaajia ja solvaajia saavat julkaisusta vettä myllyynsä ei uskoisi sivistyneessä maailmassa enää tälläistä esiintyvän. Verotiedot julkaistaan kaikilta ja sen täytyisi riittää. http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/online_uutiset/18/fi_FI/tukijuttu_saksa/

25

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä nyt näin kävi ? Tukitietojen salailu kun on saitilla ilmoitettu MTK:n ja Kepun syyksi. Jokos ne p*******t ovat ehtineet Saksaankin tukitietoja salailemaan?

• mitään.

seuraamuksia ole tullut, Suomi mallioppilas tässäkin asiassa

• vai.

onko Saksa laitettu järjestykseen.

• ei..

tukitietoja julkaista kuin EU:ssa, mitähän julkaisulla oikein voitetaan..

• M-1 boxing

Ei haittaa vaikka ne juolkaistaan , kunhan vaan se menee ihmisille jakeluun että niillä rahoilla turvataan se oman maan hyvinvointi ei muuta. Tuki tuo työtä.

• sulle

pulskan elintason ja mersun ynm. mitä nyt keksit osiottaa... he heh.

• kyllä.
        sulle kirjoitti:

sillä kelpaa ajella varsinkin kun on lompakko kunnossa.

• junttieinarillahan
        kyllä. kirjoitti:

sillä kelpaa ajella varsinkin kun on lompakko kunnossa.

tukien ansiosta on... he heh.

• M-1 boxing
        sulle kirjoitti:

Sie sölkkäät ??? aja vaan ladaalla. Ihmettelen mitä vaikutusta sillä mersulla on maataloustukeen ???

• tee.
        junttieinarillahan kirjoitti:

tukien ansiosta on... he heh.

siitä suuri hyöty, laitoin muijan pariksi kuukaudeksi niillä Bora Boraan kun on sellaista nalkuttavaa tyyppiä, siellä on mahtavat kelit kuulemma.

• hyvin
        tee. kirjoitti:

siitä suuri hyöty, laitoin muijan pariksi kuukaudeksi niillä Bora Boraan kun on sellaista nalkuttavaa tyyppiä, siellä on mahtavat kelit kuulemma.

4€ tunti palkalla.

• transulla.
        M-1 boxing kirjoitti:

Sie sölkkäät ??? aja vaan ladaalla. Ihmettelen mitä vaikutusta sillä mersulla on maataloustukeen ???

kuis se siun luetun ymmärtämisen kannsa oikein on.

• tollojen
        hyvin kirjoitti:

4€ tunti palkalla.

pihoja, maksavat 70 tunti, eivätkä älyä edes tinkiä, jos lumisateita piisaa niin menen muijan perään ehkä se on jo vähän rauhoittunut.

• kuittiahan
        tollojen kirjoitti:

pihoja, maksavat 70 tunti, eivätkä älyä edes tinkiä, jos lumisateita piisaa niin menen muijan perään ehkä se on jo vähän rauhoittunut.

sulta ei saa edes rautakangella... siis omettaan sielä sua jo odotetaankin... Bäääääääää. he heh.

• tekee.
        kuittiahan kirjoitti:

sulta ei saa edes rautakangella... siis omettaan sielä sua jo odotetaankin... Bäääääääää. he heh.

kiittävät vain kun homma pelaa, rahaa tuntuu olevan.

• tollasia
        tekee. kirjoitti:

kiittävät vain kun homma pelaa, rahaa tuntuu olevan.

luikuri kusettajia olette koko sakki... he heh.
        omettaan vaan hopi hopi. Bääääää

• siihen.
        tollasia kirjoitti:

luikuri kusettajia olette koko sakki... he heh.
        omettaan vaan hopi hopi. Bääääää

on kyllä aihettakin, parhaina päiviä 700 puhdasta ja polttoaineet vähennyksiin, mitä sanot.

• siitä

jos kerran olet noin hyvä sydäminen ihminen, otetaan paukut sille kun tavataan, minulla on tapana laittaa paukut aina koko salille, ovathan ne sen oikeastaan itse kustantaneet.

• vaan.
        siitä kirjoitti:

jos kerran olet noin hyvä sydäminen ihminen, otetaan paukut sille kun tavataan, minulla on tapana laittaa paukut aina koko salille, ovathan ne sen oikeastaan itse kustantaneet.

itsellesi jos se ahdistusta helpottaa, siihen pääsee pakoon ettei huomaakkaan eikä itseään joudu kohtaamaan...

• siitä.
        vaan. kirjoitti:

itsellesi jos se ahdistusta helpottaa, siihen pääsee pakoon ettei huomaakkaan eikä itseään joudu kohtaamaan...

aina joku vetää herneen nenäänsä mutta harva silti kupista kieltäytyy.

• -

-

• -

-

• -

-

• ÖKBKB

Toiset ajaa mersulla ihan metsässä.Pitää olla vielä ihan kuusi pyörää ja nostella puita edestä pois ja jollei väistä niin juuresta poikki.

• -

-

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4854
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      13
      3463
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2233
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      2014
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1956
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      682
      1921
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      118
      1855
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1767
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1525
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1441
    Aihe