kutittelen sormen kärjellä sinuun mieleni palaa kuumettako lie vai rakastanko salaa.
Tunteella vai järjellä
5
281
Vastaukset
rakastaen salaa, vähän kielen kärjellä tunteet nuo jos palaa? Näpsäkkä pieni runo paljonpuhuvilla sanoilla.
- enkelin-tuli
juuri tuota sanaa kaipasin tunteekkaasti järjellä kiusaan kielen kärjellä lempeä leikki sinäkin...senkin virtuaali heikki. Kiittää sanoista Sinun silmän ilo minun.
- tunteella.........
kuumana käyt kun hellekoukku taas on viritetty loukku silloin kun on munkit mielessä ei kaikki ole pielessä
- enkelin-tuli
siitä munkista haukkaa ei munkit mulla mielessä huomenna kylla kielessä sokeroiduin suin sanoiksi tämän puin.
- enkelin-tuli
katse kiertää ja etsii no se meni bitti avaruuteen tai metsiin kohti valoa ja päivää vappua...toivotan silmä kirkkaana... ei pilkkeitä silmissä niin käy vaan filmissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764777- 123316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261994Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471926Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6731873- 1171821
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431