Leveä lesti

kopokka

Hei ihmiset kuka tietää hyvän rullisten ostopaikan stadista, pitäisi saada leveä lestinen malli... kävin useassa liikkeeessä ja väittivät ettei ole olemassa...epäilen

8

2450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kävit

Joko kävit Puhoksen Intersportissa, joka on Itäkeskuksen lähellä?Yleensä siellä on sannut hyvää palvelua ja ovat tilanneet, jos ei ole ollut varatossa. Kaiketi tämä maininta palvelevasta liikkeestä on ok.

• RjaR

Puhoksessa on Helsingin paras valkoima, mutta ovatkohan saaneet vielä kaikkia myyntiin. Pari viikkoa sitten näytti olevan alenuksella viime vuoden malleja.

• "K2"
        RjaR kirjoitti:

Puhoksessa on Helsingin paras valkoima, mutta ovatkohan saaneet vielä kaikkia myyntiin. Pari viikkoa sitten näytti olevan alenuksella viime vuoden malleja.

K2:ssa on leveä lesti ja istuu leveäänkin jalkaan, toiset luistimet menossa.

• K2:ssa
        "K2" kirjoitti:

K2:ssa on leveä lesti ja istuu leveäänkin jalkaan, toiset luistimet menossa.

on nimenomaan kapea lesti. Älä puhu koko ajan kakkaa.

• Mutta kun
        K2:ssa kirjoitti:

on nimenomaan kapea lesti. Älä puhu koko ajan kakkaa.

minullakin on leveä jalka, niin ainoa sopiva lesi on tähän mennessä löytynyt K2:sista. Niitä on kulunut jo neljät parit. Rollerbladeja en ole kyllä kokeillut mutta vinon pinon muita.

• sopi

Rollerbladet. Itselläkin on "leveälestinen" jalka ja olin jo muutama vuosi sitten luopunut toivosta, kun en mistään löytänyt sopivaa kenkää. Oli varmaan ihan viimeinen merkki, mitä kokeilin ja istui heti kuin sukka jalkaan. Kannattaa kokeilla, jos et vielä ole testannut.

• ?

Rollerbladet toimii ainakin itselläni. Käytännössä ei ole alkanut painamaan kertaakaan kolmen vuoden aikana, n. 15-20km lenkeillä. Muissa lajeissa (luistelu/laskettelu/hiihto) alkaa painamaan välillä herkästikin - eli vehkeet pitäis varmana vaihtaa...

• R:t mullakin
        ? kirjoitti:

Rollerbladet toimii ainakin itselläni. Käytännössä ei ole alkanut painamaan kertaakaan kolmen vuoden aikana, n. 15-20km lenkeillä. Muissa lajeissa (luistelu/laskettelu/hiihto) alkaa painamaan välillä herkästikin - eli vehkeet pitäis varmana vaihtaa...

Vähän löysät ja täytyy varoa siksi hankautumia sisäpuolella. Pitkää sukanvartta pidän myös suojana. Nyt ei ole mitään ongemia. Kaksivuotta sitten tuli vähän mutta en tiedä potkinko liian korkealle. Nyt olen potkinut matalemmalle. Hyvä tulee näin.
        Ainakin tämä kesä menee näillä ehkä ensi kesäkin. Sitten on uusi tilanne jo luistin markkinoilla, sillä merkkejä tulee ja menee. Viime vuosina on luistin merkkejä enimmäkseen mennyt. Mutta näkee sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60