APuaaa... Vinkkejä synttärijuhlien ohjelmaan. Olen 50-vuotias ja sen näköinenkin..mutta mieleltäni nuori ja sen tietävät vieraanikin. Jotain ohjelmaa pitäis keksiä, jotain räväkkää ja hulvattoman hauskaa. Synttärikutsukorttinikaan eivät olleet aivan normaalin viralliset vaan huumorilla höystetyt. Antakaa vinkkejä :o) -Shapi-
50-vuotis juhliin ohjelmaa?
1
2910
Vastaukset
- sepeteus57
hei.meillä kun oli juhlat, niin tehtiin leikki,missä muutama pari otettiin mukaan ja miehet istuivat tuolille ja vaimot seläntaakse.miehille kutimet kouraan ja vaimot sai selän takana neuvoa miten kutominen tapahtuu...koskea ei vaimo saanut.. aloitus silmukat oli tehty valmiiksi.annettiin aika ja sitten katsottiin kuka oli eniten saanut aikaa oli mukavaa kuultavaa ja naurua riitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647