viimenen murtaja taitaa olla
sisuhan tulossa
6
789
Vastaukset
- yytsikkimiäs
Näyttää tuolla Perämerellä vielä olevan Kontio ja Otso,svenskeillä Ale ja Ymer.
- tarkkuutta
yytsiikkimieheltä!yes!!
töissä olleena taitavat jäljelle jääneet murtajat pyöriä sen yhden ja ainoan pikku jäälautan ympärillä, vahtivat sitä, ettei kukaan sitä riko. Ja jokaisen ohittavan laivan merkitsevät "avustetuksi". Arvatkaa vaan kuinka paljon palaa sinunkin veromarkkojasi siihen paskahommaan kun murtaja tosiaan kyttää sitä viimeistä jääpalaa mustasukkaisena ja pojat siellä prykällä ovat paskantärkeämpiä kuin lehmänläjä itse.
- sperti
... sehän on itse virtuaalikippari Yahoo!! Eipä ole aikoihin näkynyt.
- blaaaaahh
ketä kiinnostaa missä joku vitun sisu seilaa. "laiva" täynnä ihmisiä, jotka luulevat olevansa jumalasta seuraavia
- paininmyass
...tämän lähetti merimies. Ei hetkenkään epäilystä. Unohdit mainiata;"..ttu kato mä oon seilannu kato.."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398