Seis !

älä kysele tiedän että haluaisit tehdä sen kuitenkin joten anna olla se kielesi alla kuuntele kuuntele rintalastani alla olevaa ääntä luulen sen läpättävän kuin tuulessa purje pitävän kyljissään kyyneleitä niitä eilisiä joista olen jo riisuuntunut nyt punainen hymy sulaa huulillesi kun silmiesi salaperäisyys kertoo enemmän kuin mykkyytesi koskaan jos haluat nyt lupa on annettu siis puhumiseen

18

625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pysähdyt tähän? Jätitkö tunteeni eiliseen? Etkö kuullut kun kuiskasi? Rakastaisin ilman kyyneleitä. Eikö rakkaudenpurjeeni tavoita Sinua? SEIS! Miksi polttavat sanasi on vain eilise huntu? Etkö näe tunteeni puhtautta? Turhaanko purjeeni kutsuu tuultasi? Jos näkisin silmäsi? Ne kertoisiva huuliesi hymyn jotka lausuisivat kaivatun sanan. Minä rakastan Sinua! Ajatuksella,mielellä Sano se minulle. Palaute puhukoon puolestaan. Kiitos linda lukuhetkestä. J

• lindalinda1

Miksi olemme toisinaan kykenemättömiä selvittämään rakkauden solmuja. Emme löydä yhteistä säveltä puhumalla, emmekä myöskään mykkyydellä. Runosi puhuu kaiken toisenlaisin sanoin, kuin omani. Sinulle tyypillisellä tai- dokkuudella ja herkkyydellä. Jokaisessa säkeessä on jotain erityistä, puhutteleva ja kaunis kokonaisuus. Kiitos Sinulle, runosi talletan varmnaan talteen ja luen sitä vielä monta kertaa. Ja todella, se puhui puolestaan.

• tomppa2006

...luin ääneen runosi ja kuulin hienon runon... Surullisen kaunista signaalia lähetät viestinsaajalle. Pidin runostasi.

• lindalinda1

hyvä niin. Ja kyllä, kyllä luit sitä ihan oikealla tavalla - siinä oli surumielisyys kaiken takana, vaikka yritinkin pehmentää sen sanomaa. Ääneen luettuna muuten mielestäni tulee yleensäkin runoista elävämpiä, ne saa omanlaisensa sävelen. Kiitos Tomppa palautteesta.

• mies-v57

Ei, älä tule enää yhtään lähemmäksi minua, älä yritä tartuttaa minuun mykkää Rakkauttasi. Älä enää yritä sulkea minua änettömyytesi sisään. Olen kyllin pitkään odottanut, että Rakkauteni avaa sinutkin. Saa sylisi pehmenemään ja kätesi lämpenevät. Opit puhumaan, mitä oikeasti tunnet. Olen toivonut omassa Rakkaudessani. Käsitätkö....tuon mykän ilmeesi lävitse. Tuleeko mikään minusta perille sinuun. Olet kaunis patsas minulle. Kivinen Venus. Älä riisu puseroasi, jätä edes pikkuhousut. Sano edes muutama sana, osoita joku tunne. Riisu kasvonaamiosi ja kuorintavoiteet. Taasko alat minuakin riisua ja Rakastella. Olen päättänyt olla enää Rakastumatta unelmissa elävään naiseen. Mutta taas tulet. http://www.youtube.com/watch?v=C2MN7tZjBMY Kiitos runostasi. Rakkaudessa puhumattomuus satuttaa eniten. Sanat, jotka tuntuisi, mutta ne jätetään piiloon. Lauseet jotka hellisi, mutta ne jätetään pimeään. Mykkä rakkaus on tapa sulkea herkimmät tunteet pois ja sivuun. Ja Rakkaus poistuu ääneti. Ajatusta, tunnetta ja tuntemuksia sisältävä Rakkausrunosi. Kirpeää ja väkevää tekstiä ja säkeitä. Olit löytänyt tuoreutta ja raikkautta tähän Runoosi. Myös suuren määrän aitoa sanomaa. Hienoa kerrontaa kokonaisuudessaan. Kerrassaan upea Runosi kaikilta osin. Kovasti aurinkoa ja rentoa oloa päivääsi.

• lindalinda1

että kun on kokenut rakastumisen joskus ja unohtanut sen, haluaisi kuitenkin kokea sen vielä uudelleen. Voisiko edes tehdä päätöstä ' en koskaan enää rakastu ' jos on saanut haavoja sydämeen. Tietysti voi yrittää, mutta oikean osuessa kohdalle, kaikki tehdyt päätökset unohtuu. Mykkä rakkaus, mitä se on ? Tunnetta jota ei pysty pukemaan sanoiksi, tunnetta vailla kosketuksia. Runossasi on niin paljon taas totuutta, totuutta varmaan kenen tahansa elämästä. Mutta minä löysin siitä kuitenkin ihan oman elämäni säikeitä. Jos jotain siitä nostaisin ylös ylitse muiden, se olisi ensimmäinen ja toinen säe - ehdottomasti. Silti jokainen niistä tavoitti sanomallaan minut, kuten varmaan tiedätkin. Me olemme rakkaudessa yhä kuin opetuslapsia, aina valmiita uuteen emmekä ole valmiita koskaan. Talletan Sinunkin runosi varmnaan talteen, se on helmi muiden aiempiesi joukossa. Kiitos !

• palanaavaa

Mitä mie sanon, etten sanois väärin Otsikko jo, ja koko runo ! Tuulessa purjein, lastu :)

• lindalinda1

Sie et sano koskaan mitään väärin, sanasi on aina yhtä tervetulleita - nytkin. Lastukin seilaa aallokossa, niin kuin purjekin läpättää tuulessa. Ja Sinun sanasi, ne pureutuivat sisimpääni. Kiitos Palanaavaa, ystäväni jo kaukaa, kaukaa.

• että saan
      • lindalinda1

Ystävä rakas, kuka sitten lienetkään. En ole sulkenut portteja keneltäkään, en jättänyt hyvästejäkään kuin heille, jotka olen saattanut viimeiseen lepoon. On kuitenkin lohdullista ajatella ja tietää, että on olemassa joku minulle tuntematon, jolla on paljon kaunista sanomaa. Kiitos että viivähdit tässä.

• padme_amidala

..tiiviisti pidit lukijan kiinni taitavalla tekstilläsi runon loppuun asti ja sitten viimeisenä tuo herkullinen käänne: "siis puhumiseen". Täytyy myöntää, että ainakin minä odotin jotakin vallan muuta *naurattaa* Kiitokset hyvästä lukuhetkestä : )

• lindalinda1

se loppu, arvaa vaan kuinka kutkutti jättää se ilman selvennystä. Mutta ajattelin, että arvoisa sefumme kenties saa siitä aiheen heittää runoni toiselle saitille. Elikkä odotuksesi oli ihan oikea, jätin sen vain sanomatta =) Kiitos.

• runo64-1

... minut, ihoni kaipauksen kosketuksiasi, sydämeni huokailut tuulissa soiden. malta mielesi ja hillitse itsesi. sano että rakastat ... olipas ihastuttavan veikeä kaunis runosi. täynnä sitä taianomaista sinua joten hyvä, upea ja veikeä linda !!!

• lindalinda1

olet nähnyt taas kaiken senkin, mikä on rivien väleihin piilotettu. Hieno tulkinta ja palaute muutenkin kovasti kannustava. Kiitos Jouni, ihana löytää Sinut taas sivulta runoinesi ja kommentteinesi.

• Runosi on terävä, pistää harkitsemaan, sellainen, joka herättää ajattelemaan, monia asioita, elämämme eri tilanteissa.. Kiitos, että sain puhua.. 60 :)

• lindalinda1

tämä elämä antaa aihetta niin moneen runoon/tunteiden purkamiseen. Kiitos että puhuit, taaskin =)

• Halu antaa toiselle rakkautta kuunnellen mitä sydän kertoo sydämelle eilisen tuskan pois pyyhkiydyttyä hymyssä suin voi ottaa vastaan… ottaa vastaan kaikki, kaikki mitä sieltä tulee. Kypsää viljaa runosi jälleen, kiitos pidinhän mie. :)

• lindalinda1

kiitos Diinuskainen, että viivähdit runoni äärellä. Eikä toki haittaa, että oletkin ' Maija Myöhänen ' Olen oppinut ajan saatossa käymään onneksi taaksepäin näitä sivuja, kannatti taaskin =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4740
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1314
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      86
      1289
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1084
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1026
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe