Tietääkö kukaan mikä biisi mahtaa soida Canal Digitalin uudessa tv-mainoksessa? Mainoksessa on useita otoksia sohvalla erilaisia ohjelmia katsovista ihmisistä. Musiikki on sellaista letkeää elektronista soundia...
Canal Digital mainosmusiikki
16
2619
Vastaukset
- samaa hakeva
Itellä olis sama hakusessa, joten jos nyt joku tietäis ni laitapa ihmeessä tietoa.
- katjuli
minä etsin sitä myös, kertokaa joka tietää, aivan upea biisi...
- mä vaan
katjuli kirjoitti:
minä etsin sitä myös, kertokaa joka tietää, aivan upea biisi...
Juu nyt viisaat päät miettiin ja vastaamaan, sama biisi hakusassa!!
no se mainos ainakin löytyy täältä http://www.fiander.fi/
mutta en tiedä kuka on tehnyt biisin.. :(
jospa joku nokkela tämän avulla selvittää mysteeri biisin! :)- Elektropop
Kysying asiaa mainoksen tehneeltä Fianderilta, ja musiikki on tätä mainosta varten tehty, mukailtu jostakin Englantilaisesta alkuperäisestä, eikä sitä valitettavasti ole saatavilla mistään.
- kjsdjpokslkl
Miksi ei tätä ole vieläkään löytynyt? Eikö kukaan uskalal kysyä Fianderista?
- dryd
Voin kysyy;) jos tietäs mistä :? okei, yritän löytää :D
- dryd
dryd kirjoitti:
Voin kysyy;) jos tietäs mistä :? okei, yritän löytää :D
oho :x sehän on heti tuolla sivulla XD en ollu käyny tuolla ennen niin en tienny:D
- ü
Haluaisin tietää myös...
- Mike knows best
Niin, kyllähän se biisi saatavilla on, pitäis vaan tietää kuka sen on tehnyt ja onko mainostoimisto tilannut sen niin, että oikeudet on yksin sillä.
Jos se biisi on tehty niin, että tekijällä on oikeudet niin tekijältä sen vois saada.
Esim. Sony mainosti taannoin televisioitaan Iron Maidenin "can I play with madness" biisillä ja tuskin se mainostoimisto oli ostanut kappaleen oikeudet... Ja onhan näitä muitakin toki... - Mike knows best
Mike knows best kirjoitti:
Niin, kyllähän se biisi saatavilla on, pitäis vaan tietää kuka sen on tehnyt ja onko mainostoimisto tilannut sen niin, että oikeudet on yksin sillä.
Jos se biisi on tehty niin, että tekijällä on oikeudet niin tekijältä sen vois saada.
Esim. Sony mainosti taannoin televisioitaan Iron Maidenin "can I play with madness" biisillä ja tuskin se mainostoimisto oli ostanut kappaleen oikeudet... Ja onhan näitä muitakin toki...Sen verran vielä, että ajattelin ripata kappaleen mainoksesta audacityllä ja loopata muutamaan kertaan mutta siitä tulee silti melko lyhyt... ja ehkä vähän yksitoikkoinen...=)
Mike knows best kirjoitti:
Sen verran vielä, että ajattelin ripata kappaleen mainoksesta audacityllä ja loopata muutamaan kertaan mutta siitä tulee silti melko lyhyt... ja ehkä vähän yksitoikkoinen...=)
Miekii halluun sen.
- Mjauni
Onko sen biisin tarina jo selvinnyt, ja mistä sen saisi ladattua? Itsekin siihen kovasti tykästyin ja sitä olen etsinyt...
- Essukkaah
Director's Cuts - Afterglow sinä biisi ja esittäjä
- Grey Pilgrim
Kiitos paljon, Essukkaah, olen miettynyt kappaleen nimeä kauan :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499