Saako YouTube-videoista kaapattua jollain ohjelmalla musiikin siis äänen? Niin että sen voisi polttaa levylle?
Musiikki YouTube-videoista
5
4290
Vastaukset
- rsafmsfm
http://youtubedownload.altervista.org/ Täälä voi tallentaa videot ja myöhemmin muuntaa videon äänet mp3:ksi.
- ...hyvällä menestyksellä...
...Real Playeria Youtuben kuvaan ilmestyy hiirtä liikauttaessa Real Playerin logo tekstillä "download this video". Klikatessa se latautuu RP:n Library-osioon, josta voi polttaa halutessaan pelkän musiikin cd-r tai cd-rw -levylle.
- ----------->
- minä vaan
Itse olen käyttänyt any video converteria äänen kaappaamiseen youtube videoista. Pari vuotta olen käyttänyt kyseistä ohjelmaa ja yhtään ongelmaa ei ole ollut.
- Vixy.net
Tonne vaan youtube videon url ja valitset missä muodossa tahdot tallettaa matskun. Mp3:na tulee pelkkä musa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670