Rekisteröidyin eilen tänne ja yritin taas tänään kirjautua sisään. Tuli ilmoitus etä käyttäjätunnus tai salasana on väärä. Noh tilasin käytäjätunnuksen ja se samahan se oli millä yritin kirjautua. Ajattelin et salasana on väärin. No tilasin senkin. Mutta näytöllä ilmoitettiin että; "Tämän nimistä käyttäjää ei ole" Mistä johtuu? Mä tarvitsen pikaista apua. Auttakaa mua!
Outo tilanne
auttakaa ihmiset!
2
162
Vastaukset
- vinkki.....
elä käytä suoli24 paskaa palvelua, ihan perseestä jumittaa ja tulee roskapostia minkäö kerkee,, ihan perseestä.
Tavallisin vika on, että capsit on päällä kun on kirjoittanut salasanan väärin. Copy/pastea kannattaa käyttää jos sokkona tähtiä näyttävä kirjoitus epäonnistuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195