Pervo vanha ukko, kieroutunut vanha kääpä, ottaa aina poikiensa vanhat hoidot. Brooken Ridgen jälkeen, nyt Donnan Thornen jälkeen, kohta varmaan Taylorin, hyi helvetti mitä elostelija!
Eric Forrester, dirty old man!
5
965
Vastaukset
- Savolaisukkeli
Kyllä jos itsekin olisit ollut montakymmentä vuotta naimisissa Stephanie-nimisen käävän/jääkaapin kanssa, niin kelpaisi ihan kevyesti muiden "jätteet". Ja sitäpaitsi vanhan sanontahan kuuluu, että ei se tavara käytössä kulu !!
- ulpukka70
Miten minä muistelen, että oli Ericillä ja Taylorilla sellanen pikasuhde yhdessä välissä... (?)
- -n- 26
ulpukka70 kirjoitti:
Miten minä muistelen, että oli Ericillä ja Taylorilla sellanen pikasuhde yhdessä välissä... (?)
Jeps, oikein muistat.
- Entä Ridge?
ulpukka70 kirjoitti:
Missä Stephi ja Ridge olivat kun Eric oli Taylorin kanssa?
- niin silloin
Entä Ridge? kirjoitti:
Missä Stephi ja Ridge olivat kun Eric oli Taylorin kanssa?
... Stephanie synkisteli happamana kotonaan ja Ridge paneskeli Brookea takkatulen ääressä Forrestereiden vuoristomajassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605