hei olen yh-äiti ja etsin kolmiota tai isoa kaksiota tkusta tai lähiympäristöstä.olen täysin raitis ja savuton.enkä omista lemmikeitä.ole kiltti ja tarjoa mulle ja 6v tytölleni asunto.varma vuokra ja siisteys ym taattu.olisi hyvä jos olisi pesutupa ja saunakin.mutta kaikki huomioidaan.046-6353301
kiireelinen
4
299
Vastaukset
- pahalla....
mutta nuo prepaidnumerot eivät oikein herätä luottamusta. Pystytkö maksamaan takuuvuokran 1320eur ?
- luottotiedoton/asunnoton
Ei kaikilla ole 1350 e. Ihan tosta vaan pistää takuuvuokraan. Se ei kuitenkaan poista akuuttia asunnontarvetta jos sattuu olemaan prepaid liittymä käytössä uskoisin. Pidä asuntoasi tyhjillään niin ei tarvitse pelätä, että vuokra jää maksamatta tai muuta vastaavaa.
- KIMPAANNU
luottotiedoton/asunnoton kirjoitti:
Ei kaikilla ole 1350 e. Ihan tosta vaan pistää takuuvuokraan. Se ei kuitenkaan poista akuuttia asunnontarvetta jos sattuu olemaan prepaid liittymä käytössä uskoisin. Pidä asuntoasi tyhjillään niin ei tarvitse pelätä, että vuokra jää maksamatta tai muuta vastaavaa.
nämä nyt ovat vain sellaisia elämän reliteetteja joita on matkan varrella oppinut. Tosiasia on että prepaidin käytölle on 95% syynä luottotietojen menetys, loput on kaiken maailman joppareitten käytössä. Tuo 1350eur on 3kk takuuvuokra jota ilman asunnnosta ei tehdä vuokrasopimusta. Mielummin ilman 1kk vuokraa kun helvetillinen tappelu jonkun perseaukisen kanssa joka lähtiessään kaupanpäällisiksi hajottaa kämpän. Että näin, olet voiman väärällä puolella tässä asiassa. Ps. Turussa Puutarhakadulla on erittäin harvoin vuokrattavana kaksioita tähän hintaan.
- noit viestejä
kun piisaa ilman totuuspohjaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706