Kenelläkään antaa vinkkiä hyvästä/kohtuuhintaisesta muurarista Pirkanmaan seudulla, joka ehtisi tekemään vielä tämän kesän aikana 3hormisen piipun ja takan ? Taantuma kun on päällä niin näköjään kiireet lisääntyneet tai sitten työmaani liian pieni...
Muurarit
kiireisiä**
4
871
Vastaukset
- muuruu
pirkanmaata?
- --)
parkanon suunta
- muuraamaan
Työmaalla oli käskynjako, mestari jakoi työt, sinä menet sinne...sinä menet sinne...sinäkin menet sinne,... ja loput viistoista miestä menee muuraamaan.;D
- koti99
Moi,
Itse sain muurarin kahdessa viikossa tämmösen saitin kautta http://www.dooxe.fi
Palvelu pelas ihan ok ja muurari oli todella ammattilainen sain tarjouksen joka oli 25% halvempi kuin suoraan soitellamalla sain. Kannattaa ainakin kokeilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635