Kello on 0900 länsirannikon aikaa, Australiassa kello on 0400pm, jos se nyt jotain kiinnostaa. Ulkona lämpömittari valehtelee olevan 14,2°. Ja sitten lainaus;"Vertauskuvallinen Kertomus". Miehet ja naiset eivät oleellisesti eroa toisistaan sanovat psykologit, kaikki vauvat ovatkin saman näköisiä. Lapsina he myös ovat samankaltaisia ja heidät puetaan samalla tavalla..housuihin. Kouluiässä he saavat samanlaisen kasvatuksen, ja katso he oppivat kiroilemaan ja tupakoimaan yhtä hyvin. Mutta sitten luonto-äiti rupeaa muovaamaan naista niin että lopulta housut näyttävät hänen yllään hassuilta. Ja vihdoin hänen on pukeuduttava hameeseen. Jonka jälkeen he ovatkin mies ja nainen....pelkästään siksi että luonto-äiti on niin vanhanaikainen ettei lue psykologiaa. http://www.youtube.com/watch?v=BHqAllSQ_eM
Hyvää Aurinkoista Huomenta
2
163
Vastaukset
- Akkametso69
vaikken tuosta jutusta ymmärtänyt höikäsen pölähdystäkään.;-P Kyllä minun tytöillä on tyttöjen vaatteet on pienestä lähtien ollut ja ihan luonnollinen valinta on heille ollut, että pitää olla tyttöjen väritkin vaatteissa. http://www.youtube.com/watch?v=UPGiLsdWZdo
- mikhaildenisov
saa CNN;stä muutamassa sekunnissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906