Missä kappaleissaan Juice mainitsi tietyssä kylmän sodan vaiheessa paljon puhutut neutronipommit?
Neutronipommi
7
602
Vastaukset
- tuoppi
Atomisuoja?
- GonstaB
villissä lännessä pyssyt paukkui ja neutroonit soi.
- Jyri-C.Ukkonen
Villi länsi oli toinen niistä mitä tarkoitin. Siinähän myös "...aion luottaa tähän pommiin: se on kuudesti laukeava Neutron eighty-five." Atomisuojasta en mainintaa muista, mutta saattoipa siinäkin neutroniase vilahtaa? Joku varmaan ehtii tsekkaamaan asian ennen minua.
- juusoko
Jyri-C.Ukkonen kirjoitti:
Villi länsi oli toinen niistä mitä tarkoitin. Siinähän myös "...aion luottaa tähän pommiin: se on kuudesti laukeava Neutron eighty-five." Atomisuojasta en mainintaa muista, mutta saattoipa siinäkin neutroniase vilahtaa? Joku varmaan ehtii tsekkaamaan asian ennen minua.
neutroonipommin alla, muuten sä millään selviä et on merkit sellaiset maailmalla, osta atomisuoja, niin suojan saat älä tuhlaa rahojas roskaan...
- GonstaB
päässäni: enemmän kuin neutroniaseistaan hän löytää keskiolutlaseistaan twistin ylivoimaa Olikohan se näin?
- Jyri-C.Ukkonen
Nyt löytyi molemmat mitä mulle muistui mieleen. Twistin ylivoimaa on muuten sanoitusnokkeluudeltaan oman arvoasteikkoni kärkipäässä.
- GonstaB
Jyri-C.Ukkonen kirjoitti:
Nyt löytyi molemmat mitä mulle muistui mieleen. Twistin ylivoimaa on muuten sanoitusnokkeluudeltaan oman arvoasteikkoni kärkipäässä.
joskus vallan paljonkin pohtia, mitä Juice mahtoi tällä "twistin ylivoimalla" tarkoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499