Säätiedotuksissa näyttäis, että ois sadellut ja satelis jatkossakin. Onko näin? Kertokaa siellä olevat. Huomenna nokka kohti Alanyaa.
Mikä keli
11
1498
Vastaukset
- Meille?
Kurkkaas välillä tuolta livekamerasta miltä näyttää...Äskön paisto aurinko. Vettä tullut muutamana päivänä kuulema, siis tällä viikolla. Tuossa alapuolella on otsake live jossa on linkki.
- lazylady
Mun koneella ei nuo kamerat toimi. (Vanha rutku kotona ja töissä liikaa estoja). Voisiko joku ihan sanallisesti kertoa. Kiitos paljon.
- paistaa
lazylady kirjoitti:
Mun koneella ei nuo kamerat toimi. (Vanha rutku kotona ja töissä liikaa estoja). Voisiko joku ihan sanallisesti kertoa. Kiitos paljon.
Näyttää tosi hyvältä lomaa ajatellen. Näyttäis olevan yli 20 ja lämpenee kovasti viikon kuluessa. Hyvää lomaa sulle meillä on vielä 2vk lähtöön.
- kamerat
lazylady kirjoitti:
ei näy, niin voit käydä allaolevasta linkistä katsomassa 10 vrk ennusteen. Eihän se mikään takuuvarma ole, mutta suuntaa antava ja nyt näyttäisi olevan jo oikea kesä tulossa. Aurinkoista lomaa kaikille matkaajille. http://www.weather.com/outlook/travel/businesstraveler/tenday/TUXX0080?from=month_topnav_business
- Mozilla firefox?
lazylady kirjoitti:
ei ehkä näy. Kokeile exploreria, mä sain sieltä näkymään.
- ihan selainen
huoran keli.
- Mahmutlar
Täällä on viimeiset kolme päivää paistanut aurinko ja luvassa seuraavaksi kolmeksi päiväksi aurinkoista 25-26.
Hei! Olen kanssa lähdössä huomenna ko.kohteeseen, ja haluan takuuvarman rusketuksen saateelle ei aikaa. Yöllä kyllä voi sataa, niin päivällä kivempi olla.
- hienot kelit
Tanaan on ainakin tosi kuuma 31 astetta!! maanantaina ja tiistaina satoi ja oli ukkosta muuten ollu hienot ilmat...
- ?????
http://www.dmi.gov.tr/index.aspx katso tuolta turkin säätiedot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164