Tietovisa: urheilu

Tauko II

Mitä urheilulajeja saatte bongattua Juicen omasta tuotannosta, myös viittaukset hyväksytään. Nämä löysin: Sateinen iltapäivä maailmassa -keihäänheitto Uimakoulun priimus ja Tahitille uiden -uimari Turvallisuus & yhteistyö -taitoluistelu Hellurei ja Onni Gideon -nyrkkeily Kantreista paras -jääkiekko Mela Sulkavalla -soutu Mene mäkeen -laskettelu -hiihto (limboilu, ehkä kauaa haettu) Action!!! -jumppa -likkojen lenkki (eikä nämäkään aivan suoranaisia urheilulajeja) Nyt vaan tuotanto läpi kuuntelemaan, jos ei muista sanoituksia...

13

876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Afroditen_poika

Tällaisia tuli mieleen: Karate (Kulttuuri saapuu Ähtäriin) Formulat (Keke Rosberg Formula Rock) Raviurheilu (toto mainittu biisissä Diogenes) Hölkkä (Lentää) Keihäänheitto (Pilvee pilvee välispiikki Kuopio-Iisalmi-Nivala -levyllä) Purjehdus (Vaiti aivan hiljaa, vähän kaukaa haettu kyllä :)

• dzuicefani

Ei ihan heti tule urheilulajeja mieleen, mutta yksi suorituspaikka kylläkin. "Jerusalemin urheilutalossa oli sellaiset rutiinibileet..." (Matteus Markus Luukas ja mä)

• ohimennen

Siniristiloppumme - hiihto (Kekkonen hiihti, Kekkonen kalasti...)

• tuoppi

(Mäen)lasku kappaleessa Pilvee. Se laski kolmeen...

• tuoppi

Paralympialaiset! On urheilua. Kappale on tietenkin Luonas kai olla saan (...rullaa radallaan...).

• tuoppi

ylösnousemus (Viren). Kappale on Ollaan ihmisiksi. Eihän oo kaukaa haettu?

• tuoppi

tylysti monottaa viittaa selvästi hiihtoon. Dokumentti.

• tuoppi

aamuun asti juon Viru valgeaa, se jos mikä kysyy kuntoa. Joo, tunnustan, oon juovuksissa.

• tuoppi

tänä päivänä taas niin ajankohtainen; tanssi! Valssaaja konepajalla. Samassa kappaleessa mainitaan myös uinti (konttoristin liiveihin).

• hippinuorukainen

ei pahasti kaukaa haettuja:) hölkkäilyä löytyy myös kappaleesta moni sekoaa muotiin ja eikös ensyklopedia kerho esitä kuopio-iisalmi-nivala levyllä parikin ravi-aiheista kappaletta..

• tuoppi

on usein maaliviivalla nähty tapahtuma. TaidampA sammua itsekK( )kin, on tuota urhHeiluhenkheä.....hik....krooh...

• Haetarirock

Koulun urheilulajista juoksu, hypyt ja kuulantyöntö kappaleessa Haetarirock Opinnot hylkäsi vaivalloiset, luvut ja laskut, ja aina kun toiset, juoksivat hyppivät työnsivät kuulaa, soittaja lauleli "piipappaluulaa" ja "haetarirock".

• panomiehellä

Beibi, beibi, sinut haluan! Uimaan tahdon sinun koskeen! Minä housut nilkkoihin pudotan ja panen sitten sinua poskeen ... Beibi, miksi riehut noin? Miksi kiinni tartut palloon? Okei jos sä tahdot, sen tehdä voin Sua painaa voin mä kalloon Minä olen panomies...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3288
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3047
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1923
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe