Olen yrittänyt tänään lähettää sähköpostia useaan otteeseen, muutamaan eri osoitteeseen. Aina on tullut sama virhe: SMTP error from remote mail server after RCPT TO:: host eni-mailout.sth.basefarm.net [80.76.154.196]: 550 RCPT TO: Relaying not allowed Olisihan se kiva lähettää sähköpostia...Missä vika?
SÄHKÖPOSTIN LÄHETYS EPÄONNISTUU
19
955
Vastaukset
- ongelmaasi
mutta itselläni oli Outlook Expressin kanssa takkua,kun eivät viestit lähteneet. - Thunderbirdillä ei ongelmaa. Lopulta muutin OE:n lähetysportiksi 25 tilalle 465 eli saman kuin TB:ssa , ja yhteys SSL - suojattu. Nyt viestin lähetys onnistui. Mutta virhekoodi oli aivan eri kuin tuo mainitsemasi (enkä siitäkään saanut mitään tolkkua :) Vain tällainen tuli mieleen. Good luck anyway!
- asdf
Minulle ei myöskään tule sähköpostit perille... Saisivat korjata tai ainakin alkaa selvittämään tätä. SMTP palvelin on Suomi24 postin käyttämän ulospäin menevien postin palvelin, joka nyt jostain syystä ei salli antamiani vastaanottajia. Kiitos kuitenkin vastauksesta :) Eli siis suomi24 tekninen tuki, missä vika????
- mañana
asdf kirjoitti:
Minulle ei myöskään tule sähköpostit perille... Saisivat korjata tai ainakin alkaa selvittämään tätä. SMTP palvelin on Suomi24 postin käyttämän ulospäin menevien postin palvelin, joka nyt jostain syystä ei salli antamiani vastaanottajia. Kiitos kuitenkin vastauksesta :) Eli siis suomi24 tekninen tuki, missä vika????
Ei tee suomi24 tekninen tuki mitään. Vaikuttaa ettei tule jatkossakaan tekemään. Sähköpostien lähettäminen ei toiminut pariin vuorokauteen. Tosi ONNETON PASKA tää suomi24.fi. Tehkää kuten minäkin: LOPETTAKAA TÄN PASKAPOSTIN KÄYTTÖ JA OTTAKAA JOKU MUU POSTI KÄYTTÖÖN. Esim. gmail ja hotmail luotettavia. Tää on syvältä!!!!!!
- Nimetön
Siis sauniksen webbimailissako lähetät ja saat kiroilut silmille. UKK:n mukaan muuta tapaa ei ole - jos voi jo käyttää sähköpostiohjelmia, niin olen kiinnostunut. Itselläni juuri lähti suomi24.fi-osoitteelta vaivatta ja tuli salamana perillekin. Tuon ilmoituksen mukaan Suomi24:n palvelin ei salli lähettämistä muitten kuin Suomi24:n osoitteiden nimissä. Sikäli kuin ymmärrän
- Nimetön
jahhah. edellinen viesti pääsi ketjuun vaikka heitti kiroilut silmille. löysin jo webistä infoa että suomi24:ää voi rahalla käyttää oikeilla sähköpostiohjelmilla. se ei nyt kiinnosta. kokeilen taas joskus löytyisikö tapa jolla suomi24:een saapuneet postit saisi edelleenlähetettyä tai ainakin ilmoituksen saapumisesta joka ainakin vielä maaliskuun puolivälissä ontuen toimi mutta sitten lakkasi. männä yönä ilmoituspyyntö söi saapuvat postit kokonaan. mutta kun poistin niin hukoksissa olleet viestit tulivat seuraavana päivänä.
Nimetön kirjoitti:
jahhah. edellinen viesti pääsi ketjuun vaikka heitti kiroilut silmille. löysin jo webistä infoa että suomi24:ää voi rahalla käyttää oikeilla sähköpostiohjelmilla. se ei nyt kiinnosta. kokeilen taas joskus löytyisikö tapa jolla suomi24:een saapuneet postit saisi edelleenlähetettyä tai ainakin ilmoituksen saapumisesta joka ainakin vielä maaliskuun puolivälissä ontuen toimi mutta sitten lakkasi. männä yönä ilmoituspyyntö söi saapuvat postit kokonaan. mutta kun poistin niin hukoksissa olleet viestit tulivat seuraavana päivänä.
Edelleenlähetyksen havaittiin toimivan. Jonkinmoinen kiertotie lukea posti oikealla postiohjelmalla.
et kai vain yrittänyt lähettää niille afrikan tytöille jotka lupasivat 10% ne on suljettu jo jossain päässä!!
- Äkkiä kuntoon
Nyt tulee posteihin vain ilmoitus että vastaanottajalle ei voida toimittaa viestiä vaikka osoite on varmasti oikein - edellisessä viestissä oli jo kopioituna tarkka engl.kielinen viesti. MISSÄ VIKA
- Nimetön
Suomi24:n sähköpostipalvelimella taitaa olla joku nappula väännetty vika asentoon, tulee hylsy aina kun vastaa johonkin pidempään viestiketjuun.. Kuntoon ja äkkiä, kiitos! Ongelman saa kierrettyä tekemällä jotkin tai kaikki seuraavista toimenpiteistä: - poista aiempi viestiketju, tai ainakin osa siitä, lähetä vain uusi viesti - poista otsikkoriviltä "Re: Vs: Re:.." rimpsu - poista hakasulkeet vastaanottajan sähköpostiosoitteesta Näillä toimii mutta onpahan aika helvetin ärsyttävää..
- Nimetön
Nimetön kirjoitti:
Suomi24:n sähköpostipalvelimella taitaa olla joku nappula väännetty vika asentoon, tulee hylsy aina kun vastaa johonkin pidempään viestiketjuun.. Kuntoon ja äkkiä, kiitos! Ongelman saa kierrettyä tekemällä jotkin tai kaikki seuraavista toimenpiteistä: - poista aiempi viestiketju, tai ainakin osa siitä, lähetä vain uusi viesti - poista otsikkoriviltä "Re: Vs: Re:.." rimpsu - poista hakasulkeet vastaanottajan sähköpostiosoitteesta Näillä toimii mutta onpahan aika helvetin ärsyttävää..
Ei se noinkaan mulla toimi. Josjus kyllä, joskus ei. Mulle tulee kanssa tällainen viesti: This message was created automatically by mail delivery software. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: mail@mail.fi SMTP error from remote mail server after RCPT TO:: host eni-mailout.sth.basefarm.net [80.76.154.196]: 550 RCPT TO: Relaying not allowed E auta vaikka vastaan, välitän, tai muodostan kokonaan uuden viestin. Silti tämä popsahtaa esiin.
- mulla toimi
Nimetön kirjoitti:
Ei se noinkaan mulla toimi. Josjus kyllä, joskus ei. Mulle tulee kanssa tällainen viesti: This message was created automatically by mail delivery software. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: mail@mail.fi SMTP error from remote mail server after RCPT TO:: host eni-mailout.sth.basefarm.net [80.76.154.196]: 550 RCPT TO: Relaying not allowed E auta vaikka vastaan, välitän, tai muodostan kokonaan uuden viestin. Silti tämä popsahtaa esiin.
no höh, mulla on menny tuolla metodilla tähän mennessä kaikki läpi (tai ainakin toivon niin, ainakaan ei ole tulleet bumerangeina takas)..
- mqx
Nimetön kirjoitti:
Lähetitköhän @suomi24.fi-osoitteella. Ilmoitushan viittaa siihen että lähettävän ei-suomi24-tunnuksen ei sallita lähettää postia. (spammauksen esto) mail@mail.fi paikalla varmaan oli se todellinen vastaanottaja? Ellei, niin herää kysymys, onko ko vastaanottajaosoitteessa vikaa. Esim. joskus olen törmännyt tapaukseen että viesteihin pitää vastata eri osoitteeseen kuin mistä vietit tulevat
- Nimetön
mqx kirjoitti:
Lähetitköhän @suomi24.fi-osoitteella. Ilmoitushan viittaa siihen että lähettävän ei-suomi24-tunnuksen ei sallita lähettää postia. (spammauksen esto) mail@mail.fi paikalla varmaan oli se todellinen vastaanottaja? Ellei, niin herää kysymys, onko ko vastaanottajaosoitteessa vikaa. Esim. joskus olen törmännyt tapaukseen että viesteihin pitää vastata eri osoitteeseen kuin mistä vietit tulevat
mail@mail.fi keksin itse esimerkkinä mitä se heittää mulle. lähetin suomi24.fi osoitteella joo. Koska varoitusteksti viittaa siihen että kyseessä on jatkuva esto niin voihan F-secure 2009:lla olla jotain asian kanssa tekemistä. Ongelma on esiintynyt siis usealla sähköpostilla, joten kyse on jokin asennus, tai ohjelmavika.
- gsg
gssg
- gsg
gsgsgsgs gsgs gsgsggs
- fsdfsdfs
gsg kirjoitti:
gsgsgsgs gsgs gsgsggs
fsdfsdfsf
- fsdfsdf
fsdfsdfs kirjoitti:
fsdfsdfsf
fsdfsf
- dfdfd
fsdfsdf kirjoitti:
fsdfsf
fdfdfd
- fsdfsd
dfdfd kirjoitti:
fdfdfd
fdsfsdfs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144