Ei edes katsetta...

Ikävä etsii sydämen sanoja ei kosketusta edes katsetta vain kyynelhelmet silmät kirkastaa kaipuun syliä täyttäessä

11

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunis punonta tunteiden katveikossa, josta kasvaa kaunis - kukkaruno - tavalla, jota voi ihaillen seurata sen kukoistusta Äitienpäivään!

• Kiitän sanoistasi..

• jasnina kirjoitti:

Kiitän sanoistasi..

Kiitän myös lämpimyydestäsi - Voi hyvin keväisin siivin.

• mies-v57

Minun on ikävä sinua ja näen sinut aina uudestaan muistojeni virrassa. Kuvasi peilautuu minuun ja aina uudestaan tahdon olla osana sinussa. Sydämessäni kuuluu kuiskauksesi, niin kuin sen aina kuulin. Minussa elät ja Rakkautesi, tahtoisin taas palata ja olla, missä sinussa kuljin. On niin ikävä sinua. http://www.youtube.com/watch?v=Z3o9YsRX06U Kiitos runostasi. Kun on ikävä, ei kaipaa kosketusta, edes hipaisua. Vain todellisia sanoja, joille sielu hymyilee ja sydän sylittää. Siihen asti kuuluu ikävän ääni ja kaipuun koskettava kuiskaus. Ja lämmin syli odottaa, että Rakkaus avaisi silmänsä. Hyvin kaunis ja herkkä Rakkausrunosi. Niin paljon tunnetta ja kerrontaa, mikä ei näy, mutta tuntuu. Tekstisi vain viite johonkin, mihin herkkä mieli löytää. Kaunista Runoasi, johon on helppo syventyä, elää ja kokea. Pidin todella paljon sinun Runostasi. Kovasti jaksamista ja voimia koko päivääsi sydämestäni.

• Kauniista runostasi joka kosketti

• *MURUKULTA*

Syvää yksinäistä surua. Lyhyesti ja tyhjentävästi kirjoitat - ja se on siinä! Pidin! :)

• Sanoistasi ...

• lindalinda1

on paljon puhuvaa, ei montakaan sanaa, mutta sitäkin koskettavampia. Toivon kovasti, että sydämesi aikaa myöden eheytyy ja saat kokea vielä rakkauden.

• sanoistasi jotka koskettivat ...

• Minanoita

Ikävä on kelju seuralainen, mutta joskus kaipaus hellittää...ehkä.. Pidin runostasi paljon=)

• Ikävään ei totu koskaan ja se koskettaa joka kerta todella syvältä... Kiitos kun kävit kurkistamassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      104
      3558
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3207
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2704
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      82
      2507
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe