Ikävä etsii sydämen sanoja ei kosketusta edes katsetta vain kyynelhelmet silmät kirkastaa kaipuun syliä täyttäessä
Ei edes katsetta...
11
280
Vastaukset
Kaunis punonta tunteiden katveikossa, josta kasvaa kaunis - kukkaruno - tavalla, jota voi ihaillen seurata sen kukoistusta Äitienpäivään!
- mies-v57
Minun on ikävä sinua ja näen sinut aina uudestaan muistojeni virrassa. Kuvasi peilautuu minuun ja aina uudestaan tahdon olla osana sinussa. Sydämessäni kuuluu kuiskauksesi, niin kuin sen aina kuulin. Minussa elät ja Rakkautesi, tahtoisin taas palata ja olla, missä sinussa kuljin. On niin ikävä sinua. http://www.youtube.com/watch?v=Z3o9YsRX06U Kiitos runostasi. Kun on ikävä, ei kaipaa kosketusta, edes hipaisua. Vain todellisia sanoja, joille sielu hymyilee ja sydän sylittää. Siihen asti kuuluu ikävän ääni ja kaipuun koskettava kuiskaus. Ja lämmin syli odottaa, että Rakkaus avaisi silmänsä. Hyvin kaunis ja herkkä Rakkausrunosi. Niin paljon tunnetta ja kerrontaa, mikä ei näy, mutta tuntuu. Tekstisi vain viite johonkin, mihin herkkä mieli löytää. Kaunista Runoasi, johon on helppo syventyä, elää ja kokea. Pidin todella paljon sinun Runostasi. Kovasti jaksamista ja voimia koko päivääsi sydämestäni.
- *MURUKULTA*
Syvää yksinäistä surua. Lyhyesti ja tyhjentävästi kirjoitat - ja se on siinä! Pidin! :)
- lindalinda1
on paljon puhuvaa, ei montakaan sanaa, mutta sitäkin koskettavampia. Toivon kovasti, että sydämesi aikaa myöden eheytyy ja saat kokea vielä rakkauden.
- Minanoita
Ikävä on kelju seuralainen, mutta joskus kaipaus hellittää...ehkä.. Pidin runostasi paljon=)
Ikävään ei totu koskaan ja se koskettaa joka kerta todella syvältä... Kiitos kun kävit kurkistamassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565640Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691812- 1141707
- 941546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos241464Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121291Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3341260Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3431242Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681235