Ikävä etsii sydämen sanoja ei kosketusta edes katsetta vain kyynelhelmet silmät kirkastaa kaipuun syliä täyttäessä
Ei edes katsetta...
11
278
Vastaukset
Kaunis punonta tunteiden katveikossa, josta kasvaa kaunis - kukkaruno - tavalla, jota voi ihaillen seurata sen kukoistusta Äitienpäivään!
- mies-v57
Minun on ikävä sinua ja näen sinut aina uudestaan muistojeni virrassa. Kuvasi peilautuu minuun ja aina uudestaan tahdon olla osana sinussa. Sydämessäni kuuluu kuiskauksesi, niin kuin sen aina kuulin. Minussa elät ja Rakkautesi, tahtoisin taas palata ja olla, missä sinussa kuljin. On niin ikävä sinua. http://www.youtube.com/watch?v=Z3o9YsRX06U Kiitos runostasi. Kun on ikävä, ei kaipaa kosketusta, edes hipaisua. Vain todellisia sanoja, joille sielu hymyilee ja sydän sylittää. Siihen asti kuuluu ikävän ääni ja kaipuun koskettava kuiskaus. Ja lämmin syli odottaa, että Rakkaus avaisi silmänsä. Hyvin kaunis ja herkkä Rakkausrunosi. Niin paljon tunnetta ja kerrontaa, mikä ei näy, mutta tuntuu. Tekstisi vain viite johonkin, mihin herkkä mieli löytää. Kaunista Runoasi, johon on helppo syventyä, elää ja kokea. Pidin todella paljon sinun Runostasi. Kovasti jaksamista ja voimia koko päivääsi sydämestäni.
- *MURUKULTA*
Syvää yksinäistä surua. Lyhyesti ja tyhjentävästi kirjoitat - ja se on siinä! Pidin! :)
- lindalinda1
on paljon puhuvaa, ei montakaan sanaa, mutta sitäkin koskettavampia. Toivon kovasti, että sydämesi aikaa myöden eheytyy ja saat kokea vielä rakkauden.
- Minanoita
Ikävä on kelju seuralainen, mutta joskus kaipaus hellittää...ehkä.. Pidin runostasi paljon=)
Ikävään ei totu koskaan ja se koskettaa joka kerta todella syvältä... Kiitos kun kävit kurkistamassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144