Onko kenelläkään kokemusta Tiikeriterapian yliherkkyyshoidosta (eli ejakuloinnin pidättämisestä)? Oliko ohjeista/hoidosta apua? Mitä hoidossa tapahtuu? Kotisivujen mukaan erektiota pidätään yllä 45min ajan, joten kohtalaisen intiimistä tapahtumasta on kyse. Kuka on kokeillut hoitoa kertokoon.
Tiikeriterapia
4
2600
Vastaukset
- Kuivat orgasmit
Olen käynyt ko hoidossa pari kertaa. Todellakin erektio pidetään yllä pitkän aikaan ja välillä harjoitellaan siemensyöksyn pidätystä. Intiimiyttä on se että olet alasti hoitopöydällä ja sinua " tyydytetään" ja välillä harjoitellaan lihaksia.
Opettaja on mielytttävä naisihminen joka kuitenkin on täysissä pukeissa kokoajan.
Ejakuloinnin pidättäminen vaatii kuitenkin paljon omaa harjoittelua ja vaatii myös mielen harjoittelua ja asian oivaltamista. Olen onnistunut saamaan muutaman kuivan orgasmin mutta vaikeaa se on. Kuivan orgasmin jälkeen kuyitenkin pystyy jatkamaan hommia ja nauttimaan tilanteesta pitenpään.- vai pitääkö kitua
pääseekö lopuks laukeaan?
- Anonyymi
On hyvä. Menkää sinne vain sankoin joukoin.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/E9c3N0
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850