Kun kesä tulossa!
Mistä löytyisi nättejä imetysmekkoja?
10
1847
Vastaukset
- jkfgbdkjnb
en oo kuullu/nähny mittää erityisesti imetysmekkoja, mut tee silleen että kun sovitat mekkoa tai paitaa niin kokeilet vaan että saatko tissin kivasti pullautettua pihalle :)
- Zurane
Mä ostin juhlamekon missymomin nettisivuilta, kyllä sille hieman hintaa tuli, mutta siskon häihin halusin laittaa vähän nätimpää ylle. Kannattaa käydä tsekkaa, niillä oli myös kivoja hupparimekkoja, joita ihastelin... missymom.net
- Zurane
Zurane kirjoitti:
Mä ostin juhlamekon missymomin nettisivuilta, kyllä sille hieman hintaa tuli, mutta siskon häihin halusin laittaa vähän nätimpää ylle. Kannattaa käydä tsekkaa, niillä oli myös kivoja hupparimekkoja, joita ihastelin... missymom.net
tais tulla vahingossa vastaus väärään viestiin, opettelen vielä tätä "uutta" ulkoasua, on varmaan vuosi ku täällä oon viimeks notkunu...
- minku_82
oon tuota samaa miettiny, haluaisin ihan tavallisia imetysmekkoja ja sit tarvisin vähän juhlavamman, kun on parit juhlatkin kesällä tulossa. Ja en todellakaan (niinkuin tuo edellinen vastaaja ehdotti) halua "pullauttaa" tissiä tavallisesta mekosta/paidasta ulos, vaan haluan pystyä imettämään huomaamatta julkisillakin paikoilla, ilman kauheita harso-/peittoviritelmiä. Olen joitain ihan kivannäköisiä mekkoja netistä löytänyt, mutta hinnat on niin kauheita, etten ainakaan vielä ole yhtään raaskinut ostaa.
- ökdnfhgxdkfngkj
siis mitä harso viritelmiä? julkisellapaikalla? kuule olipa se mekko millanen tahansa niin kyllä se tissi on esille otettava jos meinaa imettää :D eikä sitä tartte siinä mitenkään peitellä, lapsen suussahan se nänni siinä on ja pää peittää loput. eikä ketään sitäpaitsi kiinnosta
- minku_82
ökdnfhgxdkfngkj kirjoitti:
siis mitä harso viritelmiä? julkisellapaikalla? kuule olipa se mekko millanen tahansa niin kyllä se tissi on esille otettava jos meinaa imettää :D eikä sitä tartte siinä mitenkään peitellä, lapsen suussahan se nänni siinä on ja pää peittää loput. eikä ketään sitäpaitsi kiinnosta
No mut jos mekko on imetysmallinen, ei tarvi koko tissiä paljastaa. Ootko ikinä nähnyt esim. imetyspaitaa? Onnistuu imettäminen aika paljon helpommin kuin tavallisella paidalla. Ja ehkä ketään ei tosiaan kiinnosta, mutta siltikään en häissä haluaisi koko tissiä paljastaa.
- lbgvjsbvfjh
minku_82 kirjoitti:
No mut jos mekko on imetysmallinen, ei tarvi koko tissiä paljastaa. Ootko ikinä nähnyt esim. imetyspaitaa? Onnistuu imettäminen aika paljon helpommin kuin tavallisella paidalla. Ja ehkä ketään ei tosiaan kiinnosta, mutta siltikään en häissä haluaisi koko tissiä paljastaa.
no jos se siusta on jotain paljastamista se imettäminen niin ehkä sit tosiaan kannattaa ettii se mekko. itteeni ei oo enää sen "ekan kerran" jälkeen julkisilla paikoilla imettäminen mitenkään vaivannu, se kun tosiaan on sityä syöttämistä eikä mitään paljastelua.
- minku_82
lbgvjsbvfjh kirjoitti:
no jos se siusta on jotain paljastamista se imettäminen niin ehkä sit tosiaan kannattaa ettii se mekko. itteeni ei oo enää sen "ekan kerran" jälkeen julkisilla paikoilla imettäminen mitenkään vaivannu, se kun tosiaan on sityä syöttämistä eikä mitään paljastelua.
Minä en todellakaan koe sitä minään paljasteluna vaan vauvan ruokkimisena, mutta jos sen oikeanmallisilla vaatteilla voisi tehdä todella helposti, niin miksi en niin tekisi? Mutta kun et ymmärrä mitä tarkoitan niin et sitten ymmärrä.
- jamare
... saa loihdittua ihan tavallisen mekon kaavoilla itselleen mittojen mukaisia imetysmekkoja. Ja mm. viime kevään Suuri Käsityö -lehdessä oli tosi kivan ja ihan juhlavankin (kankaasta riippuen) imetysmekon kaavat. Ja jos "puolivalmiin" haluaa, niin voi vaikka ostaa sellaisen mekon, jossa joko empire-leikkaus tai saumat edessä rintojen kohdilla, ja siitä muokata esim. piilovetskareilla kivan imetysmekon. Varsinaiset imetysmekot ovat lähes poikkeuksetta trikoota ja pääasiassa vain imetyspaitoja pitkällä helmalla. Ovat toki silloinkin ihan kivoja :)
- kolmas3
pari kivaa imetysmekkoa ja ihanan näköinen imetystunika: http://www.mamamia.fi/category/56-imetysvaatteet.aspx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670